המחליף של מוריניו? טוטנהאם יצרה קשר עם סארי

מאוריציו סארי | James Williamson - AMA/Getty Images

אחרי פיטוריו של 'המיוחד', התרנגולים מחפשים את האיש הבא על הקווים, ובדיווח באיטליה נטען שהאיש שהדריך את יובנטוס בעונה הקודמת קיבל פנייה ו"להוט לחזור לאמן" אחרי שנת שבתון

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

טוטנהאם ביצעה מהלך דרמטי במיוחד קצת אחרי שהתחילה העונה הקודמת. הנהלת המועדון החליטה לפטר את המאמן, מאוריסיו פוצ'טינו, אחרי חמש שנים בתפקיד, בהן הקבוצה הפכה לאחת החזקות באנגליה ואף הגיעה לגמר ליגת האלופות לראשונה בתולדותיה. מי שהחליף את הארגנטינאי היה ז'וזה מוריניו, שאתמול (שני) סיים קדנציה בת כשנה וחצי ופוטר גם הוא.

הספרס, שהוליכו את טבלת הליגה האנגלית באמצע דצמבר, התדרדרו עד למקום השביעי בטבלה והודחו בבושת פנים בשמינית גמר הליגה האירופית אחרי תבוסה 3:0 לדינמו זאגרב בקרואטיה. הכישלון הביא לפיטוריו של מוריניו, ומי שלקחו את התפקיד באופן זמני הם ראיין מייסון וכריס פאוול, מאמני הקבוצה הצעירה של המועדון, שיעמדו בינתיים על הקווים.

התרנגולים מחפשים את המאמן הבא שלהם, ועל פי דיווח שהתפרסם באיטליה, מתברר כי הם יצרו קשר עם מאוריציו סארי. טוטנהאם יצרה קשר עם סוכנו של האיטלקי, פאלי רמדאני, והציעה לו לקחת את התפקיד החל מתחילת העונה הבאה.

ז'וזה מוריניו | Peter Powell/PA Images via Getty Images

סארי, כזכור, הדריך בעונה הקודמת את יובנטוס, הוליך אותה לזכייה באליפות איטליה, אך פוטר בחודש אוגוסט לאחר שהקבוצה הודחה בשמינית גמר ליגת האלופות מול ליון. כמו כן, הפסיד לנאפולי בגמר הגביע. הוא עדיין מקבל כסף מהגברת הזקנה, שכן חוזהו המקורי ביובה מסתיים ביוני 2022.

מאז, המאמן לקח חופשה ולא הדריך אף קבוצה. "סארי להוט לחזור לאמן אחרי שנת שבתון", נכתב באיטליה. כמו כן, צוין כי מספר קבוצות מהסרייה A מנהלות שיחות עם סארי, ביניהן רומא, אשר נחשבת ליעד המועדף עליו אם יחליט להמשיך באיטליה. כידוע, סארי כבר אימן בעבר בפרמיירליג, כאשר הדריך את צ'לסי בעונת 2018/19 והוביל אותה לזכייה בליגה האירופית. האם הוא בדרך חזרה לאנגליה? את זה נדע בקרוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי