1:2 לסיטי על אסטון וילה, טוטנהאם ניצחה אחרי מהפך בדקה ה-90

הקבוצה של פפ גווארדיולה התקרבה עוד קצת לתואר האליפות. פודן ורודרי קבעו מהפך, סטונס וקאש הורחקו. סון העניק 1:2 לתרנגולים על סאות'המפטון ברגע האחרון, ראיין מייסון ניצח בבכורה

(גודל טקסט)

בצל סערת הסופרליג שמעסיקה את כל הכדורגל האירופי, שני משחקים נערכו הערב (רביעי) בפרמיירליג, כאשר במוקדם מהם טוטנהאם אירחה את סאות'המפטון במסגרת המחזור ה-29 במשחקה הראשון לאחר פיטורי ז'וזה מוריניו, ויצאה עם ניצחון סופר דרמטי לאחר 1:2 מול הקדושים. לאחר מכן, מנצ'סטר סיטי ניצחה גם היא 1:2 אחרי מהפך את אסטון וילה.

אסטון וילה – מנצ'סטר סיטי 2:1

פפ גווארדיולה מריח את התואר. הפער ממנצ'סטר יונייטד השנייה עלה זמנית ל-11 נקודות, ולמרות יכולת לא גבוהה מדי היום, הסיטיזנס השיגו בשיניים שלוש נקודות ושבו לנצח אחרי ההפסד המפתיע ללידס במחזור הקודם. זה לא התחיל טוב עבור האורחת, תוך פחות מדקה נקלעה לפיגור 1:0, כאשר ג'ון מקגין מצא את הרשת אחרי בישול של אולי ווטקינס.

פיל פודן הנהדר השווה בדקה ה-22 ל-1:1, לאחר שקיבל מסירה מברנרדו סילבה והמשיך עם סיומת טובה אל הרשת. בדקה ה-40 נרשם המהפך – שוב ברנרדו סילבה בישל, הפעם לרודרי, שעלה גבוה ונגח אל הרשת את השני של מנצ'סטר סיטי.

בדקה ה-44 התכולים נותרו בעשרה שחקנים, כשלאחר התערבות VAR השופט החליט להרחיק את הבלם, ג'ון סטונס. למרות הכל, הקבוצה שמרה על היתרון, ובדקה ה-57 מספר שחקני הקבוצות התאזן. מאטי קאש מאסטון וילה הורחק גם הוא בכרטיס צהוב שני, שלוש דקות בלבד אחרי שקיבל את הכרטיס הצהוב הראשון. התוצאה נותרה בעינה עד לסיום וגווארדיולה אסף שלוש נקודות נוספות בדרך לתואר.

ברנרדו סילבה חוגג עם פיל פודן | GEOFF CADDICK/POOL/AFP via Getty Images

טוטנהאם – סאות'המפטון 1:2

ראיין מייסון ערך את הופעת הבכורה שלו על קווי המארחת כמאמן ראשי וכבר היה בדרך לחלוקת נקודות מאכזבת, אך יצא עם ניצחון דרמטי שהעניק לו ולקבוצתו ניצחון קריטי במאבק על הכרטיס לאירופה בעונה הבאה. לאחר שלושה משחקי ליגה רצופים בהם לא השיגו שלוש נקודות, התרנגולים ביצעו מהפך נפלא והתקרבו עוד קצת לצמרת הטבלה.

באשר למשחק, דני אינגס העלה את הסיינטס ליתרון בדקה ה-30 לאחר בישול של ג'יימס וורד פראוס, אבל דווקא גארת' בייל עם שערו השלישי העונה בליגה איזן עם שער נאה בדקה ה-60. המארחת לחצה על שער היריבה ובאה על שכרה בדקה ה-90, כאשר יונג מין סון הנהדר כבש מהנקודה הלבנה ורשם את שערו ה-14 העונה בפרמיירליג. בסיום, טוטנהאם עולה למקום השישי על חשבון ליברפול עם 53 אך גם עם משחק עודף ביד, האורחת נשארת תקועה במקום ה-14 עם 36 נקודות, מרחק תשע נקודות מפולהאם שבמקום ה-18.

סרחיו רגילון, יונג מין סון | Tottenham Hotspur FC/Tottenham Hotspur FC via Getty Images
ראיין מייסון | Adam Davy – Pool/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי