סולשיאר: "הוטלה פצצה ביום ראשון, ההכנה ללידס הייתה שונה"

מנצ'סטר יונייטד תתארח אצל לידס (ראשון, 15:50 בספורט2), המנג'ר סיפר כיצד השפיעה על הקבוצה הקמת הסופרליג וקריסתה המהירה. ראשפורד בספק, ביילסה מנגד יחסר כנראה את ראפיניה

(גודל טקסט)

לידס יונייטד עשתה צרות כמעט לכל הגדולות העונה בפרמיירליג. זה לא במקרה שמנצ'סטר סיטי, ליברפול, צ'לסי ולסטר איבדו נקודות העונה מול מי שעלתה אחרי שנים ארוכות בחזרה לליגה הבכירה, אבל אם יש קבוצה אחת שהסתדרה היטב עם החבורה של מרסלו ביילסה זו מנצ'סטר יונייטד. מחר (ראשון, החל מ-15:50 בספורט2) השתיים ייפגשו במסגרת המחזור ה-33 ויהיה מעניין לראות כיצד יתפתח המשחק אחרי ה-6:2 בסיבוב הראשון.

בדצמבר האחרון, רגע לפני שהחלה חגיגת חג המולד באנגליה, הגיעה העולה החדשה לאולד טראפורד ומצאה את עצמה תוך 37 דקות בפיגור 4:0. זה הסתיים ב-6:2 מוחץ לחבורה של אולה גונאר סולשיאר וכעת מגיעה ההזדמנות של לידס לנסות לנקום, או לכל הפחות למנוע הפסד בית ראשון אחרי שלושה משחקים בהם היא לקחה נקודות גם מצ'לסי וגם מליברפול. לידס, אם תשיג נקודה ומעלה, תעקוף את ארסנל ותעלה למקום התשיעי ואילו מנצ'סטר יונייטד יכולה לצמק את הפער ממנצ'סטר סיטי לשמונה נקודות בלבד ובעיקר להגדיל את הפער מלסטר שבמקום השני ל-10 נקודות לפחות עד יום שני.

ביילסה ככל הנראה יתייצב למשחק ללא ראפיניה הנהדר, בלי רודריגו הפצוע וגם יחסר את יאם קופר זכר לכרטיס האדום שספג נגד מנצ'סטר סיטי, מה שלא מנע מלידס לנצח באיתיחאד. אצל הסולשיאר המצב נוח הרבה יותר והשחקן היחיד שנמצא בספק קל הוא מרקוס ראשפורד, אבל גם הוא צפוי להיכלל בסגל וכנראה שגם לעלות בהרכב.

גרינווד וראשפורד. ימשיכו יחד בהתקפה? | GARETH COPLEY/POOL/AFP via Getty Images

ביום חמישי תארח מנצ'סטר יונייטד את רומא בחצי גמר הליגה האירופית, שלושה ימים אחר כך תגיע היריבה המושבעת ליברפול לאולד טראפורד וכמובן שארבעה ימים לאחר מכן ייערך הגומלין מול האיטלקים, כך שייתכן שסולשיאר יבצע שינוי או שניים בהרכב כדי לשמור על שחקניו.

במועדון הרוחות עדיין סוערות בעקבות אירועי הסופרליג ואמש פורסם כי אברהם גלייזר, סירב להתנצל בפני אוהדי הקבוצה על המהלך וגם לא הסכים לומר אם המשפחה מתכוונת למכור את המועדון. כמו בטוטנהאם ובארסנל, גם אוהדי השדים האדומים דורשים את התפטרות ההנהלה – נזכיר כי המנכ"ל אד וודוורד כבר שם את המפתיות ויעזוב בסיום השנה – ועל כך אמר סולשיאר במסיבת העיתונאים: "בכדורגל הכל סביב אמוציות, אתם יודעים את זה. אוהדים חייבים להביע את דעתם ואני שמח שהם עושים את זה. אני חושב שמה שהכי חשוב זה שהוכחנו להם שאנחנו רוצים לשמוע אותם ושזו לא בעיה גם אם יש להם ביקורת. השבוע הזה הוכיח שלא רק שהאוהדים חשובים, אלא שאנחנו כלום בלעדיהם".

לקראת המפגש בלידס אמר: "ההכנות למשחק הזה היו מעט שונות מהרגיל (בעקבות ארועי הסופרליג), אבל מנצ'סטר יונייטד זה המועדון הגדול בעולם ונכון שהוטלה עלינו פצצה ביום ראשון דווקא בשבוע שבו לא שיחקנו באמצע השבוע ולא זכינו בסופו של דבר להכנה שקטה למשחק, אבל אנחנו חייבים לדעת להוציא את המקסימום ולהוכיח דברים על כר הדשא. יש לנו על מה להילחם ואנחנו מפחדים רק מכישלון".

ברונו פרננדס במפגש הקודם נגד לידס | Nick Potts/PA Images via Getty Images

משחקים נוספים במסגרת המחזור ה-33: וולבס – ברנלי (13:50 בספורט2), אסטון וילה – ווסט ברומיץ' (20:50 בספורט2)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי