טוטנהאם מחפשת תואר ראשון מאז 2008, סיטי זכייה רביעית ברציפות

התרנגולים ככל הנראה יצטרכו להסתדר ללא קיין, אבל יקוו לנצל את העובדה שהתכולים ממנצ'סטר עם הראש בחצי גמר ליגת האלופות וספק עד כמה בגמר גביע הליגה (ראשון, החל מ-18:15 בספורט2). דה בריינה ישוב לסגל

(גודל טקסט)

התואר הראשון של העונה באנגליה על הפרק: התואר האחרון של טוטנהאם היה ב-2008, אז זכו התרנגולים בגביע הליגה ומחר (ראשון, החל מ-18:15 בספורט2) הם יוכלו לשחזר את ההישג, אבל לשם כך יצטרכו להכניע את מי שתהיה האלופה הבאה של הפרמיירליג אלא אם יקרה נס, מנצ'סטר סיטי.

בשבוע שעבר הודחה הקבוצה של פפ גווארדיולה בחצי גמר הגביע האנגלי על ידי צ'לסי וביום רביעי היא תתארח בפריז אצל פ.ס.ז' במשחק הראשון מבין שניים בחצי גמר ליגת האלופות, אבל למרות לוח זמנים צפוף ומשחקים קריטיים בזה אחר זה, גם התואר השלישי בחשיבותו בממלכה חשוב לסיטיזנס וגווארדיולה לא מתכוון לזלזל ביריבה שנפרדה בשבוע שעבר מז'וזה מוריניו וכנראה תחסר מחר את הארי קיין.

ראיין מייסון, מי שהחליף את מוריניו ויאמן את טוטנהאם עד סיום העונה, אמור להסתדר נכון לכתיבת שורות אלה ללא והכוכב הכי גדול שלו, שעל פי דיווחים רבים עשוי לעזוב בתום העונה – זכייה בגביע הליגה אמנם תהווה תואר ראשון בקריירה של החלוץ שיחגוג בקיץ יום הולדת 28, אבל זה לא תורא שיספק אותו, בוודאי לאור מה שנראה כמו היעדרות נוספת מליגת האלופות בעונה הבאה.

קיין, שנפצע בקרסול בשישי שעבר ב-2:2 נגד אברטון, לא התאמן בימים האחרונים עם כדור ואמנם מייסון לא שלל את שיתופו מחר, אך גם הבהיר: "הוא ינסה לקחת חלק באימון המסכם ואז נראה אם אנחנו יכולים להחזיר אותו לדשא. אנחנו לא נשתף אותו אם נחשוב שהוא לא כשיר וגם הארי לא יקריב את הגוף שלו בשביל זה". מי שכן עשוי לעלות בהרכב מחר הוא גארת' בייל, שגם כבש באמצע השבוע נגד סאות'המפטון ונראה שיהיה שחקן הרכב על בסיס קבוע, כל עוד גופו יאפשר לו זאת, בניגוד לימי מוריניו שמיעט להעניק לו קרדיט ב-11.

קיין עובד על חזרה לאימונים, השבוע | Tottenham Hotspur FC via Getty Images

באשר לסיטיזנס, הם כאמור יתארחו ביום רביעי בעיר האורות, אבל גווארדיולה הבהיר שזכייה רביעית ברציפות בגביע הליגה חשובה לו מאוד: "אנחנו לא יכולים להכחיש שיש לפנינו משחק בליגת האלופות וגם זכייה בפרמיירליג היא חשובה ביותר, אבל זו תחרות שגם בה אנחנו רוצים לזכות. טוטנהאם יכולה לזכות בתואר ראשון אחרי הרבה שנים והשחקנים שלה יגיעו מאוד מחוייבים ונחושים ואנחנו יודעים כמה איכות יש בקבוצה הזו". אם סיטי תזכה בגביע, זו תהיה הפעם השמינית בתולדותיה והיא תשווה לליברפול שעד כה זכתה הכי הרבה פעמים במפעל.

החדשות הטובות שקיבל גווארדיולה הן חזרתם של קווין דה בריינה וסרחיו אגוארו לאימונים, אולם ספק אם הבלגי יפתח בהרכב לאור הסמיכות למפגש בחצי גמר ליגת האלופות וחזרתו הטרייה מהפציעה בשבוע שעבר נגד צ'לסי ואילו הארגנטינאי שנעדר מהמשחקים האחרונים צפוי להשתלב במהלך המשחק, אבל נראה שאת המקום בחוד יקבל גבריאל ז'סוס.

קווין דה בריינה
קווין דה בריינה | IAN WALTON / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי