קלופ תקף את שחקניו, ניוקאסל עקצה את ליברפול

המאמן זעם אחרי ה-1:1 הדרמטי: "לא הוכחנו שמגיע לנו להיות בליגת האלופות. השער של ווילסון נפסל ולא ניצלנו זאת. אנו אשמים, לא נלחמנו. שיא אדיר של סלאח לא עזר, המגפייז צייצו: "תיקו נגד קבוצת סופרליג"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

יורגן קלופ לא האמין שזה קורה לו. שבוע שני ברציפות שליברפול איבדה יתרון סמוך לסיום כשהפעם (שבת) סיימה ב-1:1 ביתי נגד ניוקאסל. הפער מצ'לסי הרביעית עלול לגדול לחמש נקודות ובמחזור הבא מחכה לאלופה מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד. קלופ דווקא גיוון הפעם והעלה את ארבעת שחקני ההתקפה שלו בהרכב בפעם השלישית העונה וההתחלה הייתה נפלאה.

מוחמד סלאח כבש שער גדול כבר בדקה השלישית ורשם הישג יוצא דופן. זה היה שערו ה-20 העונה בפרמיירליג והפך לשחקן הראשון של ליברפול איי פעם שכובש בשלוש עונות שונות בפרמיירליג לפחות 20 שערים. רובי פאולר (1994/95 ו-1995/96) ולואיס סוארס (2012/13 ו-2013/14) עשו זאת פעמיים. מייקל אואן למשל לא הצליח לכבוש מעולם 20 שערי ליגה בליברפול. זה היה אגב השער הראשון של ליברפול במחצית הראשונה במשחק ביתי ב-2021.

כצפוי, קלופ היה מאוד מאוכזב בסיום: "השגנו שער נפלא אבל לא סיימנו את המשחק. לא שיחקנו מספיק. התקפה מתפרצת נגדך זה משהו שקורה לכל לכולן אבל היה עלינו להמשיך לשחק, לשמור על הכדור, לרוץ. שמרנו אותם בחיים ואז הם כבשו. היה לנו מזל שקאלום ווילסון נגע ביד ולא ניצלנו את המתנה הזו". המאמן, אגב, חזר למערך של שלושה שחקנים במרכז השדה כששיתף את ג'יימס מילנר. האנגלי עלה מהספסל בפעם ה-159 בפרמיירליג, יותר מכל אחד אחר.

המאמן התקשה לספק הסברים: "למה זה קרה? אני לא יודע. היה עלינו לשמור על הכדור. אנחנו לא נלחמים מספיק. יצרנו הרבה מצבים אבל לא כבשנו. כנראה שאנחנו צריכים ליצור יותר. כרגע אנחנו לא כל כך מצליחים. ניוקאסל נלחמה. אני אמצא דרך להחזיר את הבחורים למסלול אבל התסכול הוא מטורף, פשוט 150%".

המאבק על ליגת האלופות: "לא ראיתי היום שמגיע לנו להיות בליגת האלופות בשנה הבאה. מי אשם מלבדנו? ברור שאיבדנו הרבה שחקני הגנה טובים השנה בגלל פציעות, אבל אם אתה כל כך מבזבז את המצבים שלך, איך תנצח משחק כדורגל?".

יורגן קלופ | Clive Brunskill/Getty Images

טיאגו אלקנטרה אמר: "אין לנו מילים להסביר את האכזבה שיש לנו. רצינו מאוד לנצח ולהגיע לליגת האלופות. היו לנו המון מצבים במחצית הראשונה. ניסינו לשחק את המשחק שלנו. זה היה המפתח. זה עבד היטב במחצית הראשונה. אבל הרצון שלנו לא משנה – אנחנו צריכים לנצח כדי להיות שם".

"אין ספק שזו עונה שצריכה לשכוח, עונה שעלולה להסתיים אפילו בלי מקום בליגת האלופות בעונה הבאה", נכתב ב-"BBC". למרות השליטה המוקדמת, ליברפול לא הצליחה לסגור עניין והלכה ודעכה, מראה מוכר מדי בשבועות האחרונים. גם חבל ההצלה שקיבלה לא עזר לה. כעת האוהדים מביטים בדאגה לקרב בין ווסטהאם וצ'לסי שמקדימות אותם", נכתב בנוסף.

טיאגו אלקנטרה | PAUL ELLIS/POOL/AFP via Getty Images

בניוקאסל עקצו את ליברפול בסיום המשחק וכתבו: "נקודה חשובה נגד קבוצת סופרליג לשעבר". המאמן סטיב ברוס אמר: "אני חושב שווילוק יכעס עליי משום שהוא לא פתח בהרכב. אני שמח בשבילו. גם במחצית הראשונה היינו איום על ליברפול. כשיש לך את קאלום ווילסון ואותו אתה יודע שיש לך סיכוי אבל לא חשבתי שנבקיע ברגע האחרון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי