עונה אחת הספיקה: ווטפורד חזרה רשמית לפרמיירליג

ווטפורד חוגגת עלייה | Richard Heathcote/Getty Images

הצרעות שפיטרו את ולדימיר איביץ' במהלך העונה הבטיחו את המקום השני לאחר 0:1 על מילוול. איסמעילה סאר כבש מהנקודה הלבנה את שער הניצחון בדקה ה-11 ונתן את האות לחגיגות בלונדון

קבוצות: ווטפורד
(גודל טקסט)

שנה בלבד לאחר נשירתה לליגת המשנה, ווטפורד הבטיחה היום (שבת) את החזרה לפרמיירליג בזכות 0:1 על מילוול ממרכז הטבלה. כזכור, בחודש דצמבר הקבוצה פיטרה את אקס מכבי תל אביב, ולדימיר איביץ', ומינתה במקומו את סיסקו הספרדי למאמן הקבוצה, שהגיע מדינמו טביליסי.

במשחק שהבטיח את ההעפלה, איסמעילה סאר כבש מהנקודה הלבנה בדקה ה-11 את שער הניצחון. הקבוצה של אקס מכבי תל אביב היא השנייה שמבטיחה את העלייה, לאחר שמוליכת הטבלה נוריץ' עשתה זאת כבר לפני שבוע. במאזן של הצרעות 88 נקודות, והן רחוקות עשר נקודות מברנטפורד השלישית, לה נותרו עוד תשע נקודות בקופה.

הקדנציה הקודמת של ווטפורד בליגה הבכירה נמשכה חמש עונות, ובמועדון מקווים שההעפלה תסמן פתיחה של עידן ארוך עוד יותר בליגה הטובה בעולם. כוכב העלייה הוא ללא ספק איסמעילה סאר, שסיים כמלך השערים של הקבוצה עם 13 כיבושים. לצדו, אפשר למצוא את אגדת המועדון, טרוי דיני. כזכור, החלוץ שמשחק מאז שנת 2010 בקבוצה, הסתכסך עם איביץ' באירוע שהוביל בסופו של דבר לפיטוריו של הסרבי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי