צעד חשוב לליגת האלופות: צ'לסי ניצחה 0:1 את ווסטהאם

הקרב הישיר על המקום הרביעי הוכרע לטובת הבלוז, בזכות שער של ורנר שפתח פער בן שלוש נקודות בין הקבוצות ויצר מומנטום טוב לקראת חצי הגמר מול ריאל מדריד. הפסד שני רצוף לפטישים

קבוצות: צ'לסי ווסטהאם
(גודל טקסט)

שלושה ימים לפני שהיא מתארחת אצל ריאל מדריד במסגרת חצי גמר ליגת האלופות, צ'לסי עשתה הערב (שבת) צעד גדול וחשוב לעבר הבטחת הופעה במפעל הבכיר באירופה גם בעונה הבאה, כאשר ניצחה 0:1 את ווסטהאם בקרב ישיר על המקום הרביעי בפרמיירליג. הבלוז פתחו פער של שלוש נקודות מהפטישים, שרשמו הפסד שני רצוף וירדו למקום החמישי.

טימו ורנר, שלא מצא את הרשת באף מסגרת, כולל נבחרות, מאז ה-15 בפברואר, כבש את שער הניצחון של צ'לסי בדקה ה-42. הגרמני התחיל את המהלך במרכז המגרש וגם סיים אותו בתוך הרחבה, כאשר ניצל בישול של בן צ'ילוול מאגף שמאל. פביאן בלבואנה הפרגוואי השאיר את ווסטהאם ב-10 שחקנים לאחר שהורחק באדום ישיר עקב דריכה על צ'ילוול.

צ'לסי תחזור לפרמיירליג בשבת הבאה ותארח את פולהאם בתקווה לשמור על המקום הרביעי, משימה שתהיה לא פשוטה כלל עבורה, שכן עד תום העונה נותרו לה מפגשים עם מנצ'סטר סיטי, ארסנל ולסטר. ווסהטאם, שתשחק נגד ברנלי בחוץ במחזור הבא, תיהנה מלוח משחקים נוח יותר במאבק על המקום בליגת האלופות – אברטון, ברייטון, ווסט ברומיץ' וסאות'המפטון – כמעט כולן מהחלק התחתון של הטבלה, יהיו היריבות שלה במחזורים שנותרו.

שחקני צ'לסי חוגגים | Andy Rain/PA Images via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי