ורנר שבר בצורת, השינוי שעשה טוכל: על הניצחון החשוב של צ'לסי

אופטימיות בבלוז לאחר שגברו 0:1 על ווסטהאם ועשו צעד נוסף לעבר הבטחת מקום ברביעייה המובילה, המנג'ר סיפק הצהרה לקראת ריאל מדריד. החלוץ הגרמני חזר להבקיע, וגם: מה הנתון בו צ'לסי מוליכה את אירופה?

קבוצות: צ'לסי ווסטהאם
(גודל טקסט)

יומיים בלבד לפני שהיא מתארחת בספרד למשחק הראשון בחצי גמר ליגת האלופות נגד ריאל מדריד, צ'לסי עשתה אמש (שבת) צעד חשוב בנוגע למטרותיה בעונה הבאה. הבלוז יצאו למשחק חוץ לא פשוט מול ווסטהאם, יריבתם הישירה על מקום ברביעייה המובילה, וסיימו אותו עם ניצחון 0:1 משמעותי ביותר שהעניק להם המון אוויר לנשימה במאבקי הצמרת.

אין ספק כי מאז שהחליף את פרנק למפארד, תומאס טוכל ביצע שינוי גדול בצ'לסי. בראיון אחרי המשחק הוא דיבר על חשיבותו של כובש שער הניצחון, טימו ורנר, עבור קבוצתו, וגם התייחס לקרב הענק שמצפה לו ביום שלישי הקרוב נגד הבלאנקוס: "הוא (ורנר) צריך להמשיך להבקיע כדי לצבור מומנטום. הוא אומנם כן מעורב בשערי הקבוצה, עם סחיטת פנדלים ובישולים כמו נגד מנצ'סטר סיטי, אבל אין דבר יותר טוב עבורו מלהבקיע".

"לגבי יום שלישי", המשיך הגרמני, "אני מצפה לאותה רמת משחק מהבחורים שלי גם נגד ריאל מדריד. הייתה לנו הופעה טובה אתמול, ואנחנו רוצים להציג את אותו הסטנדרט גם במשחק הקרוב, ובמשחק שלאחריו, וכך הלאה. זו הגישה שלנו, אי אפשר להיות מוטרדים מדברים שעתידים להתרחש בעתיד הרחוק".

תומאס טוכל | Andy Rain – Pool/Getty Images

נמשיך עם ורנר. הגרמני הגיע אתמול ללונדון סטאדיום עם קוף קטן על הגב, כאשר הוא לא כבש שער מאז ה-15 בפברואר, אז הוא הבקיע את השער השני במשחק עבור צ'לסי, במהלך ניצחון הבית 0:2 של קבוצתו על ניוקאסל. לאחר כמעט חודשיים וחצי של בצורת, החלוץ סיים את התקופה הלא טובה וכבש בדקה ה-42 את מה שהתברר כשער המכריע בהתמודדות.

גם מייסון מאונט רשם עוד משחק מצוין. האנגלי הצעיר פתח בהרכב של תומאס טוכל בפעם השישית ברציפות בכל המסגרות (שלושה משחקים בפרמיירליג, שתיים ברבע גמר ליגת האלופות נגד פורטו ועוד אחד נגד מנצ'סטר סיטי בחצי גמר הגביע). בעצם, מאז שצ'לסי הובסה 5:2 מהדהד נגד ווסט ברומיץ' בתחילת החודש, הקשר בן ה-22 עלה ב-11 של המנג'ר הגרמני בכל משחקי הקבוצה בחודש אפריל, כאשר במהלך תקופה זו הקבוצה עולה לחצי גמר ליגת האלופות, מעפילה לגמר הגביע ומשיגה שבע נקודות מתשע אפשריות במסגרת הליגה. הסיבה לשינוי?

ונסיים עם הגנת הבלוז. עם הניצחון אמש, צ'לסי עלתה למקום הראשון במשחקים עם רשת נקייה מבין כל הקבוצות שמשחקות בחמש הליגות הבכירות באירופה, כאשר מדובר בפעם ה-29 העונה בכל המסגרות בה אדוארד מנדי וחוליית ההגנה שלו מסיימים משחק ללא ספיגת שער. לצורך השוואה, למנצ'סטר סיטי יש העונה 28 מקרים כאלה, ולפ.ס.ז' 23 בלבד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי