הדמעות של סון, הדילמה של קיין והפער מסיטי: טוטנהאם כואבת

אכזבה גדולה אצל התרנגולים אחרי ה-1:0 לסיטי בגמר גביע הליגה: "אנחנו במרחק של ארבע או חמש שנים אחריהם", הודה המנג'ר מייסון. הארי רדנאפ התייחס לעתידו של הכוכב, מייקל דוסון המליץ על מנג'ר

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

אכזבה גדולה בטוטנהאם אחרי ההפסד 1:0 למנצ'סטר סיטי בגמר גביע הליגה, שהמשיך את העונה האיומה של התנרגולים שמדורגים רק במקום השביעי בפרמיירליג וכזכור הודחו בבושת פנים מהליגה האירופית על ידי דינמו זאגרב. יונג מין סון פרץ בבכי בסיום המשחק, שבמהלכו הארי קיין המתוסכל לא נגע אפילו פעם אחת בכדור בתוך רחבת היריבה וקבוצתו סיכנה פעמיים בלבד את השער של השוער המחליף זאק סטפן. כעת, בממלכה מתעסקים בעיקר בעתידו של הכוכב הגדול, שעשוי לעזוב את המועדון בקיץ לאחר 313 משחקים, 219 שערים ואפס תארים.

"אנחנו נמצאים ארבע או חמש שנים אחרי מנצ'סטר סיטי", הודה בסיום המנג'ר ראיין מייסון, שתפס לפחות עד תום העונה את מקומו של ז'וזה מוריניו שפוטר. "היינו מחויבים מאוד, השארנו הכל על המגרש, אבל סיטי קבוצה טובה מאוד. ברור שאני מאוכזב מהתוצאה, אבל אני לא יכול להאשים את השחקנים", הוסיף.

מייסון המשיך: הרעיון שלי ושל כולם בטוטנהאם הוא לשלוט במשחקים כמו שסיטי שולטת. זה תהליך שלוקח זמן. השחקנים האמינו וניסו, זה אומר הרבה וגורם לי להאמין בהם. שחקנו מול הקבוצה הכי טובה באנגליה. היה לנו מזל בחלק מהמשחק, אבל ככל שהדקות עברו הם הגיעו לפחות הזדמנויות".

פרשן "סקיי ספורטס" ג'יימי רדנאפ התייחס לפיטוריו של מוריניו: "העיתוי היה מדהים אבל זה לא מפתיע אותי, זה דבר שקרה במועדון הזה בעבר. הם ממנים ומפוטרים מהר מאוד. הם חייבים לוודא שהמינוי הבא יהיה נכון. זה לא עבד עם מוריניו, עכשיו הם המנג'ר הבא חייב להתאים, אחרת הלחץ באמת יהיה גדול".

מגן טוטנהאם בעבר מייקל דוסון: "הייתי רוצה לראות את סקוט פרקר לוקח את טוטנהאם ובונה פרויקט. הם עשו את זה עם פוצ'טינו, שעשה שינויים רבים והתחיל לבנות מחדש. פארקר בחור נהדר. תסתכלו על פפ. בתחילת העונה לסטר ניצחה אותו, אבל סיטי נתנה לו אמון ועכשיו תראו מה הוא עושה שם. אם יש לך פרויקט אתה צריך להאמין בו ולגבות אותו".

שחקן העבר מיקה ריצ'רדס הוסיף: "זהות המנג'ר הבא של טוטנהאם תלויה בעתידו של הארי קיין, הרי זה ישפיע על מי שייקח את התפקיד. קיין הוא הכל עבור טוטנהאם, נכס שהיא פשוט לא יכולה להרשות לעצמה לאבד. אם הם ימכרו אותו, תהיה לזה השפעה עצומה. זו העדיפות של טוטנהאם עכשיו, להשאיר את קיין ורק אחר כך להביא מנג'ר".

הארי רדנאפ התייחס לעתידה של טוטנהאם וכמובן שגם לקיין: "אין אף שחקן יותר טוב ממנו. לא הייתי מחליף אותו באף חלוץ אחר. אם הוא יעבור לסיטי, יונייטד או ליברפול, הן יזכו באליפות בוודאות. הוא שחקן יוצא דופן. טוטנהאם חייבת לשמור עליו. טוטנהאם יכולה להיאבק בצמרת בעונה הבאה. יש לה את האצטדיון הכי טוב באנגליה, מגרש אימונים מדהים ושחקנים טובים. הם צריכים להחליף שחקן או שניים והם יהיו בסדר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי