סולשיאר על העימות בין מגווייר לפרד: "לא צריך שכולם יהיו נחמדים"

קפטן מנצ'סטר יונייטד העיר לחברו בגסות, המנג'ר גיבה: "אנחנו דורשים מכולם לתת את המקסימום". וגם: 24 משחקי חוץ רצופים בליגה ללא הפסד והאם זכייה באליפות זו משימה אפשרית?

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד אמנם איבדה אתמול שתי נקודות במשחק החוץ נגד לידס שהסתיים בתיקו ללא שערים, אבל היא סופרת כבר 24 משחקי פרמיירליג רצופים ללא הפסד מחוץ לאולד טראפורד ונשארו לה עוד שני משחקים כדי להשלים עונה שלמה ללא הפסד בחוץ – נגד אסטון וילה בחודש הבא ובמחזור סיום העונה נגד וולבס, אותה היא עדיין לא ניצחה מאז חזרה לפרמיירליג ב-2018.

"זה הישג נהדר וזה בכלל לא משנה אם משחקים עם קהל או לא", אמר אולה גונאר סולשיאר על אחת המטרות שנותרו לקבוצה עד תום העונה, לצד הבטחת המקום השני בפרמיירליג וכמובן זכייה בליגה האירופית. "לפנינו משחקים גדולים מאוד ואנחנו רוצים לקחת כמה שיתר נקודות", הוסיף המנג'ר שכעת יחל בהכנות למשחק הראשון מול רומא שייערך באולד טראפורד ביום חמישי.

למרות שהמטרה היא הבטחת המקום השני, סולשיאר עדיין לא ויתר גם על זכייה באליפות. השדים האדומים רחוקים 10 נקודות ממנצ'סטר סיטי שבפסגה ולמוליכה חסרות 6 נקודות כדי להבטיח רשמית זכייה באליפות, אבל סולשיאר טען: "עלינו לנצח את כל המשחקים ולהלחיץ את מנצ'סטר סיטי, כי איבוד הנקודות שלנו היום מאוד עזר להם. יש לפנינו שני משחקי חצי גמר ובין לבין נפגוש את ליברפול, אבל לא איבדנו מומנטום אלא שאנחנו פשוט מאוכזבים. לידס קבוצה נפלאה והיה משחק נהדר, אבל הגענו למצבים שלנו ולא הבקענו".

באמצע המחצית השנייה נשמע היטב גם בשידור כיצד הבלם והקפטן הארי מגווייר נוזף בפרד, חברו לקבוצה, "אתה חתיכת אדיוט", וסולשיאר התייחס גם לכך ולמעשה הבהיר כי מבחינתו לא קרה דבר: "יש לי חבורת שחקנים שדורשים ממנה והיא דורשת מעצמה המון, הסטנדרטים פה גבוהים גם באימונים וגם במשחקים. אני מאוד גאה בשחקנים ומבחינתי לא צריך שכל השחקנים יהיו נחמדים ורגועים. אנחנו דורשים מהם את המקסימום".

הארי מגווייר | Matthew Peters/Manchester United via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי