שער ובישול לאיהנאצ'ו: לסטר השלימה מהפך וניצחה פאלאס

השועלים עשו עוד צעד משמעותי לעבר ליגת האלופות עם 1:2 חשוב בקינג פאוור. החלוץ הניגרי סידר לקסטנייה את השוויון וכבש את אחד משערי העונה. זאהה העלה את האורחת ליתרון זמני במחצית הראשונה

(גודל טקסט)

המחזור ה-33 בפרמיירליג ננעל הערב (שני) בקינג פאוור במפגש בין לסטר לקריסטל פאלאס, שהסתיים במהפך וניצחון 1:2 חשוב למארחת, שהגדילה את הפער מווסטהאם החמישית לשבע נקודות ועשתה צעד משמעותי בדרך להבטחת מקומה בשלב הבתים של ליגת האלופות.

האורחת עלתה ליתרון מוקדם  כבר בדקה ה-12, לאחר שיורי טיילמאנס איבד כדור למרכז המגרש לאברצ'י אזה שמצא את ווילפריד זאהה בכדור עומק גאוני ומה שנותר לשחקן ההתקפה מחוף השנהב לכבוש בחדות את שערו העשירי בליגה.

לסטר פתחה בסערה את המחצית השנייה בסערה ומצאה את השוויון כבר בדקה ה-50. זה קרה לאחר כדור ארוך לקלצ'י איהנאצ'ו שהשתלט ברחבה ומסר כדור חכם לטימותי קסטנייה הבלגי, שהכניע ויסנטה גואיטה בנגיעה. לסטר תקפה ללא הרף והשלימה את המהפך בדקה ה-80 עם אחד השערים הכי יפים שראינו העונה. מבשל השער הראשון, איהנאצ'ו שוב קיבל כדור ארוך מג'וני אוואנס, אלא שהפעם נכנס לרחבה מצד שמאל ושלח פצצה אדירה לחיבור.

לסטר השלישית כאמור עשתה צעד משמעותי בדרך להבטחת מקומה בטופ 4 ובמחזור הבא היא תפגוש את סאות'המפטון. קריסטל פאלאס מנגד הנמצאת במקום ה-13, תנסה לשוב למסלול הניצחונות דווקא נגד מנצ'סטר סיטי המוליכה.

שחקני לסטר חוגגים | ANDREW BOYERS/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי