אחרי שנגלסמן ירד מהפרק: המועמדים לאימון טוטנהאם

אריק טן האח, מסימיליאנו אלגרי | TF-Images/Getty Images

מאמנה של לייפציג סיכם בבאיירן מינכן וצפוי להדריך אותה בעונה הבאה, והתרנגולים עדיין מחפשים את האיש שיירש את מוריניו. ברשימה: אקסים של יובנטוס, צ'לסי וליברפול

(גודל טקסט)

אחרי פיטוריו של ז'וזה מוריניו בשבוע שעבר, טוטנהאם ממשיכה לחפש מאמן חדש. בכל מקרה, האיש הבא שידריך את התרנגולים יתחיל את עבודתו רק בעונה הבאה, וכרגע הקבוצה כבר הודיעה על כך שראיין מייסון בן ה-29, שמתפקד כמאמן זמני, ידריך את לסיום העונה.

מי שהיה מועמד מוביל מבחינת הבעלים, דניאל לוי, הוא מאמנה של לייפציג, יוליאן נגלסמן, אך כעת הוא ירד מהפרק. הסיבה – הוא סיכם את תנאיו בבאיירן מינכן וצפוי להחליף בעונה הבאה את האנזי פליק, שכבר הודיעה שיעזוב את אלופת אירופה ועתיד להתמנות למאמן נבחרת גרמניה במקום יואכים לב אחרי היורו.

באנגליה מנו את האופציות של טוטנהאם לאימון אחרי שהחלום להנחית את נגלסמן בלונדון הפך ללא רלוונטי. אחד מהם הוא מאוריציו סארי, שהדריך בעבר את יובנטוס וצ'לסי ולא אימן העונה. באיטליה נטען כי התרנגולים יצרו קשר עם סוכנו, פאלי רמדאני, אך באנגליה טענו כי אין אמת בדברים.

מאוריציו סארי | Alessandro Sabattini/Getty Images

אקס נוסף של יובנטוס נמצא ברשימת המועמדים של דניאל לוי. מדובר במסימיליאנו אלגרי, שנקשר גם עם חזרה אפשרית לגברת הזקנה. על פי הדיווחים באנגליה, אלגרי, שעזב את יובה ב-2019, זכה איתה בחמש אליפויות והוביל אותה לשני גמרים של ליגת האלופות, חושב בחיוב על התפקיד בטוטנהאם, אך חושש שלא יסתדר עם השפה האנגלית.

מועמד נוסף הוא ראלף ראנגניק, שהיה מועמד לטוטנהאם גם ב-2012 לאחר עזיבת הארי רדנאפ, ודווח ב"טלגרף" כמי שנמצא ברשימות של דניאל לוי. באותו דיווח צוין גם אריק טן האח, מאמן אייאקס, ואף נטען כי העניין בו צפוי לגבור לאחר הירידה של נגלסמן מהפרק. למאמן נותרה שנה אחת לסיום חוזהו, כך שאם יגיע לתרנגולים הם יצטרכו להעביר פיצוי נמוך יחסית לאלופת הולנד.

השם האחרון שהוזכר כמועמד הוא של ברנדן רוג'רס, מאמן לסטר, שעושה עבודה פשוט נהדרת עם קבוצתו. עם זאת, צוין כי לא סביר שיעזוב את השועלים, בטח אם יבטיחו סופית את הכרטיס לליגת האלופות בעונה הבאה.

ברנדן רוג'רס | Plumb Images/Leicester City FC via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי