אוהדי מנצ'סטר יונייטד פרצו לאולד טראפורד, המשחק נגד ליברפול נדחה

אוהדי הקבוצה הזועמים פתחו במחאה נגד הבעלים גלייזר, חדרו עד לכר הדשא והשתמשו גם באמצעי פירוטכניקה על מה שהיה יכול להיות משחק ההכתרה של סיטי - נדחה. טרם פורסם מועד חלופי

(גודל טקסט)

בכדורגל האנגלי לא ציפו לזה. מנצ'סטר יונייטד הייתה אמורה לארח את ליברפול הערב (ראשון) במשחק שהיה יכול להיות משחק ההכתרה של מנצ'סטר סיטי, אם הקבוצה של יורגן קלופ הייתה מנצחת. אולם, המשחק בין שתי קבוצות הענק נדחה לאחר מחאת אוהדים של מנצ'סטר יונייטד, כך הודיעה הפרמיירליג רשמית. טרם נקבע מועד חדש.

מאז ההכרזה על הסופרליג של מועדוני העל באירופה וקריסת המיזם, פרץ גל של מחאות אדירות בקרב אוהדי הכדורגל. לפני כשבועיים אלפי אוהדי ארסנל הפגינו מחוץ לאצטדיון האמירויות נגד הבעלים של המועדון, והערב (ראשון) אוהדי מנצ'סטר יונייטד לקחו את המחאה צעד אחד קדימה.

רגע לפני שהשדים האדומים היו אמורים לארח את ליברפול, כאלפי אוהדי יונייטד הגיעו למתחם של אולד טראפורד ופתחו במחאת ענק נגד הבעלים ג'ואל גלייזר. מהר מאוד ההמון הזועם גם פרץ את שערי האצטדיון, חדר לכר הדשא המפורסם והמשיך במחאה תוך כדי שימוש באמצעי פירוטכניקה רבים. השחקנים היו במלון ולא הגיעו לכר הדשא. רוב הדרכים למפגש נחסמו.

בשיחה עם רשת "סקיי", אחד מאוהדי יונייטד שנכח במחאה הבהיר כי הזעם של האוהדים הוא לא רק בשל ההצטרפות לסופרליג, אלא נגד ההשתלטות של גלייזר על המועדון: "אנחנו זועמים מאז שנת 2005. כל האוהדים באותו עמוד בנוגע למחאה הזו. כל הרוח יצאה מהמפרשים של המועדון. הכדורגל הוא בשביל האוהדים. לא אכפת לבעלים מהמועדון".

צפו בתיעודים

"זו החלטה קולקטיבית של המשטרה, שני המועדונים, הפרמיירליג והרשויות המקומיות", נמסר בהודעה. "הביטחון והבטיחות של כולם באולד טראפורד נותרו בעלי חשיבות עליונה. אנחנו מבינים ומכבדים את ההרגשה אך מגנים כל מעשי אלימות, הנזק הפלילי והסגת הגבול, על אחת כמה וכמה לנוכח הפרות הקשורות לקורונה".

עוד נאמר בביקורת על האוהדים: "לאוהדים יש הרבה ערוצים ודרכים באמצעותן ניתן לפרסם את דעותיהם אך למה שקרה הערב אין שום הצדק. אנו מזדהים עם המשטרה שנאלצה להתמודד עם מצב מסוכן שלא צריך להיות לו מקום בכדורגל. המועד החדש יעודכן בהמשך".

ברונו פרננדס, מוחמד סלאח | PHIL NOBLE/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי