0:2 לארסנל על ניוקאסל, אובמיאנג חזר לכבוש

הקפטן פתח ב-11 לראשונה מאז שחלה במלריה והכפיל במחצית השנייה אחרי שאלנני כבש ראשון. הוא שבר בצורת כבת חודשיים בליגה ועזר לתותחנים לטפס למקום התשיעי בטבלה. בהמשך: טוטנהאם נגד שפילד יונייטד

(גודל טקסט)

המחזור ה-34 בליגה האנגלית היה אמור להיות מושלם הערב (ראשון), אך המשחק בין מנצ'סטר יונייטד לליברפול נדחה בעקבות פריצת אוהדי השדים האדומים. עוד קודם לכן, הרחק ממאבקי הצמרת, ארסנל ניצחה 0:2 את ניוקאסל בחוץ וטיפסה למקום התשיעי.

ניוקאסל – ארסנל 2:0

התותחנים שהגיעו למשחק אחרי שני הפסדים רצופים ביצעו מהפכה בהרכב (בוקאיו סאקה, ברנד לנו וניקולא פפה סופסלו) וקיבלו בחזרה את פייר-אמריק אובמיאנג ששיחק לראשונה מאז שחלה במלריה וגם כבש שער בכורה בליגה מאז השישה במרץ – שערו העשירי העונה בליגה וה-15 בכל המסגרות. מוחמד אלנני שפתח במרכז השדה באופן די מפתיע כבש את השער הראשון המהיר עבור ארסנל. זה היה שער הבכורה שלו העונה בליגה.

כבר בדקה החמישית הקטור ביירין העביר כדור רוחב מסוכן מצד ימין, הקפטן פספס ואלנני בעט. מרטין דוברבקה נגע בכדור אך לא הצליח למנוע את השער. בדקה ה-19 מתיו ראיין סיפק הצלה יפה כשהדף כדור קשתי לקרן. המשחק התנצל על מי מנוחות עד שבדקה 29 גרניט ג'אקה בעט חזק ונעצר על ידי השוער מרטין דוברבקה.

מוחמד אלנני | LEE SMITH/POOL/AFP via Getty Images
מוחמד אלנני | Stu Forster/Getty Images
מרטין אודגור | LEE SMITH/POOL/AFP via Getty Images
פייר-אמריק אובמיאנג | Lee Smith – Pool/Getty Images
מוחמד אלנני חוגג | Lindsey Parnaby – Pool/Getty Images

בדקה ה-52 דויד לואיז נפצע ויצא ובמקומו נכנס קאלום צ'יימברס. בדקה ה-63 מרטין אודגור הרים כדור חופשי מסוכן, הבלם גבריאל התגנב לפני שחקני ההגנה אבל נגח גבוה מעל השער. כעבור שלוש דקות הגיע הרגע לו כל אוהדי ארסנל חיכו כאשר הקפטן אובמיאנג שבר בצורת והגיע ראשון לכדור הרוחב של גבריאל מרטינלי.

לאחר השער ארסנל נהנתה ממה שקרה על כר הדשא, לא נתנה ליריבה לגעת בכדור וחיפשה שערים נוספים. בדקה ה-77 פפה החליף את הקפטן. בתוספת הזמן הבלם פביאן שר ספג כרטיס אדום אחרי עבירה מכוערת והותיר את ניוקאסל בעשרה שחקנים לשניות ספורות.

ארסנל לנצח לאחר שני משחקים העפילו למקום התשיעי בטבלה, רחוקים ארבע נקודות מטוטנהאם השביעית. במחזור הבא מצפה להם יריבה נוחה כמו ווסט ברומיץ' מהמקום הלפני אחרון בטבלה. ניוקאסל, מצידה, ביתרון תשע נקודות על הקו האדום. היא מגיעה למשחקים קשים מאוד כשתתארח אצל לסטר במחזור הבא ולאחר מכן תארח בביתה את מנצ'סטר סיטי.

פייר-אמריק אובמיאנג | LINDSEY PARNABY/POOL/AFP via Getty Images
פייר-אמריק אובמיאנג | LEE SMITH/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי