כמו פעם: שלושער ענק לבייל, 0:4 לטוטנהאם על שפילד

הצגה עצומה של הוולשי, שסיפק שלושה שערים נפלאים והעלה את מאזנו לתשעה שערי ליגה העונה. סון חתם בביצוע מרהיב משלו, התרנגולים השאירו לעצמם סיכוי לסיים בטופ 4

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

המחזור ה-34 בליגה האנגלית היה אמור להינעל היום (ראשון), אך המשחק בין מנצ'סטר יונייטד לליברפול נדחה למועד בלתי ידוע כרגע. כל זה לא מנע מאיתנו ליהנות מהצגה נפלאה של טוטנהאם וגארת' בייל, שכבש שלושער גדול ב-0:4 על שפילד יונייטד.

הוולשי הזכיר את השחקן של פעם, זה שהיה בלתי אפשרי לעצור אותו. זה השלושער הראשון שלו במדי טוטנהאם בליגה, והראשון שלו במסגרת ליגה מאז ינואר 2016, אז עשה זאת במדי ריאל מדריד בניצחון 0:5 על דפורטיבו לה קורוניה. הוא עשה זאת גם בגביע העולם למועדונים בדצמבר 2018, אז כבש שלושה שערים ב-1:3 של ריאל מדריד על קאשימה היפנית.

היום בייל, שנראה הרבה יותר טוב מאז פיטוריו ז'וזה מוריניוף חגג בגדול ואיכשהו השאיר את טוטנהאם במאבק על ליגת האלופות. כעת, התרנגולים טיפסו אל המקום החמישי בטבלה, כאשר הם רחוקים חמש נקודות מצ'לסי שבמקום הרביעי. כל זאת, כשנותרו 12 נקודות בקופה, וגם ווסטהאם וליברפול (מקום 6 ו-7 בהתאמה), אורבות, כאשר לשתיהן משחק חסר ביחד לטוטנהאם.

גארת' בייל | James Williamson – AMA/Getty Images

מנגד, שפילד מהמקום האחרון, שכבר ירדה לליגת המשנה, נראתה מפורקת כמו שהיא נראית כל העונה, וחזרה להפסיד אחרי הניצחון החריג על ברייטון במחזור האחרון. הניצחון ההוא, אגב, הגיע לאחר רצף של חמישה הפסדים.

החגיגה של בייל התחילה בדקה ה-36, כאשר קיבל כדור עומק פנטסטי בצ'יפ מסרג' אורייה, הקדים את השוער והמשיך בנגיעה מבריקה מהאוויר אל הרשת. בדקה ה-51 יונג מין סון כבש שער שנפסל בעקבות נבדל, ובדקה ה-61 בייל כבש את השני שלו וקבע 0:2 לאחר בישול של הדרום-קוראני וסיומת נפלאה מתוך הרחבה.

בדקה ה-69 אורייה שוב בישל לבייל, שהשלים את השלושער. המגן הימני מצא את הוולשי על סף הרחבה, והוא הניף את הרגל ושלח כדור שטוח, חד ומדויק לפינה ולרשת. בדקה ה-75 בייל הוחלף וסיים את חלקו במשחק, ושתי דקות לאחר מכן סון הצטרף לחגיגה עם הרביעי. החלוץ הדרום-קוריאני בעט כדור מסובב ומרהיב מ-17 מטרים אל הפינה הרחוקה ואל הרשת של שפילד המתוסכלת, ובכך חתם את תוצאת המשחק.

יונג מין סון חוגג עם שחקני טוטנהאם | Shaun Botterill/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי