מתקרבת לאירופה: 1:2 חשוב לווסטהאם על ברנלי

הפטישים נקלעו לפיגור מוקדם, אך צמד בזק של אנטוניו העניק למויס שלוש נקודות קריטיות במאבקי הצמרת. בתחתית, ווסט ברומיץ' קרובה לירידה לאחר 1:1 עם וולבס

(גודל טקסט)

המחזור ה-34 בליגה האנגלית נמשך הערב עם שני משחקים. במפגש המוקדם, ווסט ברומיץ' סיימה ב-1:1 ביתי נגד וולבס, והיא רחוקה כעת 10 נקודות מהקום האדום, כשנותרו עוד 12 בלבד בקופה. בהתמודדות שסגרה את היום, ווסטהאם גברה 1:2 על ברנלי והתקרבה להבטחת המקום באירופה בעונה הבאה.

ווסט ברומיץ' – וולבס 1:1 (צפו בתקציר)

לאחר שהפתיעה אותה בחוץ במפגש הקודם בין הקבוצות, המארחת לא הצליחה להשלים דאבל עונתי על הזאבים. על סף המחצית, בעיטה של פאביו סילבה מחוץ לרחבה העניקה לאורחת את היתרון. בדקה ה-62, אמבייה דיאגנה נגח את שער השוויון של ה"באגיס" לאחר הגבהה מצוינת של קונור טאונסנד, אך חניכיו של סם אלרדייס לא הצליחו למצוא את שער הניצחון היקר.

הקבוצה שעלתה אשתקד מליגת המשנה קרובה לחזור לצ'מפיונשיפ כעבור עונה אחת בלבד. היא מדורגת כעת במקום הלפני האחרון, עם 26 נקודות, בעוד במאזנה של ניוקאסל, שנמצאת מעל הקו האדום, יש 36 נקודות. למארחת נותרו משחקים מול ארסנל, ליברפול, ווסטהאם ולידס, ונדמה כעת שסיכויי ההישרדות הם אפסיים. מנגד, וולבס ממשיכה בעונה המאכזבת, ביחס לשנים הקודמות, והיא נמצאת במקום ה-12 בלבד.

קונור גלאגר, ויטיניה | Shaun Botterill/Getty Images

ברנלי – ווסטהאם 2:1

החבורה של דייויס מויס יצאה למשחק חוץ נגד קבוצת התחתית הצנועה, ולמרות שער יתרון מקומי מפנדל מוצלח של כריס ווד (19), ידעה לצאת עם שלוש הנקודות הודות לצמד מהיר של מיקייל אנטוניו (21, 29). עם ניצחון, הפטישים מעלים את מאזנם ל-58 ותוקעים יתד במקום החמישי, כאשר הם מקדימים את טוטנהאם בשתי נקודות ואת ליברפול (לה משחק חסר) בחמש נקודות. למרות ההפסד הערב, ברנלי יכולה להרגיש בטוחה משום שהיא רחוקה תשע נקודות מהקו האדום עם ארבעה מחזורים לתום העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי