בצל המחאות: נחשפה התכנית הגדולה של בעלי יונייטד. סאנצ'ו מתקרב?

ג'יידון סאנצ'ו | NA FASSBENDER/AFP via Getty Images

הגלייזרים, שאינם מתכוונים למכור את המועדון, מעוניינים להפוך אותו לראשון שמגיע לשווי של 10 מיליארד דולר. הכישרון האנגלי, שהיה מבוקש עוד בקיץ שעבר, עשוי להצטרף לאחר שדורטמונד הפחיתה בדרישות

(גודל טקסט)

יומיים בלבד לאחר שאוהדי מנצ'סטר יונייטד פרצו לכר הדשא באולד טראפורד וגרמו לדחיית המשחק נגד היריבה הגדולה ליברפול, היום (שלישי) חשפו באנגליה את התכנית הכלכלית של משפחת גלייזר. במקביל, דווח כי המטרה הגדולה של השדים האדומים מחלון ההעברות בקיץ שעבר, ג'יידון סאנצ'ו, עשוי להגיע בחלון הקרוב תמורת סכום מופחת מזה שדרשה בורוסיה דורטמונד אשתקד.

למרות המחאות וההתפרעויות של אוהדי הקבוצה בדרישה מהבעלים למכור את המועדון, הבעלים האמריקאים אינם מתכוונים להישמע לקריאות הללו, וממשיכים בתכניות לטווח הקצר והארוך. מבחינה כלכלית, הגלייזרים מעוניינים להפוך את המועדון לראשון בעולם שמגיע לשווי של 10 מיליארד דולר (כ-7 מיליארד פאונד), סכום שגבוה יותר מפי שניים מהשווי הנוכחי של הקבוצה – שעומד כעת על 4.23 מיליארד דולר.

על פי הדיווח ב"גרדיאן", משפחת הבעלות ציפתה להשיג את מטרתה באמצעות הקמת הסופרליג, שהייתה אמורה לשלשל סכומים אדירים לקופות המועדונים המשתתפים ולהקל על הנזקים הכלכליים שגרמה מגפת הקורונה. כזכור, מרבית הקבוצות נטשו במהרה את הליגה החדשה בעקבות הלחצים הרבים מצד האוהדים ואנשי הכדורגל.

אוהדי מנצ'סטר יונייטד פורצים לאולד טראפורד | OLI SCARFF/AFP via Getty Images

באשר לסאנצ'ו, כזכור, אשתקד בורוסיה דורטמונד דרשה תמורתו 120 מיליון יורו, סכום שהשדים האדומים לא הסכימו לשלם. כעת, בעקבות הירידה בתפוקה של השחקן בן ה-21 (שישה שערי ליגה בלבד לעומת 17 אשתקד), ב"מירור" נטען כי המחיר הנדרש עבור שחרורו מוערך בין 85 ל-90 מיליון יורו, סכום אותו המועדון האנגלי היה מוכן לשלם כבר בעונה שעברה. דורטמונד מעוניינת להשלים את העסקה בשלב מוקדם של חלון ההעברות, לפני פתיחת ההכנות לעונה החדשה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי