נתראה בגמר: צ'לסי ניצחה 1:2 את סיטי בדקה ה-92, האליפות תחכה

התכולים שידעו שניצחון יבטיח באופן רשמי את האליפות, עלו ליתרון בדקה ה-44 משער של סטרלינג. אגוארו היה יכול להכפיל מהנקודה הלבנה, אך בעט 'פאננקה' לידיו של מנדי. זייך ואלונסו ניצלו זאת והשלימו מהפך גדול

(גודל טקסט)

שלושה שבועות בדיוק לפני שהן נפגשות על הבמה הגדולה ביותר בכדורגל המועדונים – גמר ליגת האלופות, מנצ'סטר סיטי אירחה הערב (שבת) את צ'לסי במסגרת המחזור ה-35 בפרמיירליג, בידיעה שניצחון יבטיח סופית אליפות שלישית בתוך ארבע עונות לקבוצה של פפ גווארדיולה. אולם, החגיגות נדחו בעקבות 1:2 דרמטי של צ'לסי באתיחאד, שבעיקר השאיר טעם של עוד לקראת הגמר הגדול.

המחצית הראשונה הייתה חלשה מהרגיל ולמעשה האיום הראשון למסגרת הגיע רק בדקה ה-43 לאחר שזייך שלח כדור לרחבה, שנהדף על ידי אדרסון, אך כעבור דקה סטרלינג ניצל בלבול בהגנת הבלוז עם שער היתרון ועוד לפני השריקה להפסקה סיטי קיבלה פנדל, לאחר הכשלה של גילמור על ז'סוס, אך אגוארו בעט 'פאננקה' רשלנית במיוחד לידיו של מנדי.

הקבוצה של טוכל פתחה טוב יותר את החצי השני וכבשה את שער השוויון בדקה ה-64, לאחר דאבל פס בין לאספיליקווטה לזייך שהכניע את אדרסון עם בעיטה שטוחה ממרכז הרחבה. הבלוז המשיכו לתקוף ובדקות הסיום נפסלו שערים לוורנר ולקאלום הדסון אודיו בנבדל. בדקה ה-89 אלונסו כמעט השלים מהפך עם צ'יפ מעל אדרסון, אך תיקן בדקה ה-92 עם כיבוש דרמטי במיוחד לאחר כדור רוחב של ורנר.

צ'לסי שהשלימה ניצחון ליגה שלישי ברציפות, עשתה צעד משמעותי במיוחד לעבר הכרטיס לליגת האלופות בעונה הבאה כאשר עקפה את לסטר וקפצה למקום השלישי. סיטי מנגד תוכל להבטיח אליפות כבר במחזור הבא, או במעידה הבאה של מנצ'סטר יונייטד, שתתארח מחר אצל אסטון וילה (15:50, שידור ישיר בספורט2).

הרכבים

מנצ'סטר סיטי: אדרסון, ז'ואאו קאנסלו, איימריק לאפורט, רובן דיאס, נייתן אקה, בנג'מין מנדי (אולכסנדר זינצ'נקו 80), רודרי, פראן טורס (אילקאי גונדואן 70), ראחים סטרלינג, סרחיו אגוארו (פיל פודן 79), גבריאל ז'סוס.

צ'לסי: אדוארד מנדי, ריס ג'יימס, אנדראס כריסטנסן (קורט זומה 45), אנטוניו רודיגר, ססאר אספיליקווטה, מרקוס אלונסו, אנגולו קאנטה (ז'ורז'יניו 68), כריסטיאן פוליסיק, חכים זייך (קאלום הדסון אודוי 76), בילי גילמור, טימו ורנר.

מהלך המשחק

דקה 4: טורס הגיע לכדור ארוך ובעט מזווית קשה מעל השער.

דקה 17: קרן של סיטי פגשה את ראשו של אקה שנגח מחוץ למסגרת.

דקה 33: ורנר פרץ בקלות לרחבה, אך בעט רע ממצב נוח.

איימריק לאפורט | Laurence Griffiths/Getty Images

דקה 35: סטרלינג כדרר מאגף שמאל למרכז ובעט כדור שטוח מחוץ לרחבה, מנדי היה במקום והצליח לעצור.

דקה 44, מנצ'סטר סיטי עלתה ליתרון 0:1! מפרצת של התכולים הגיעה לאגוארו שפספס את הכדור, אולם סטרלינג הספיק לדחוק מקרוב ולקרב את המוליכה לאליפות נוספת.

דקה 45: סיטי קיבלה הזדמנות נפלאה להכפיל לפני השריקה למחצית לאחר הכשלה ברחבה של גילמור על ז'סוס. אולם, אגוארו בעט פאננקה ברשלנות ומנדי תפס ללא קושי.

ססאר אספיליקווטה, חכים זייך | Matthew Ashton – AMA/Getty Images

דקה 51: זייך שוב בעט מ-20, הפעם אדרסון קלט בקלות.

דקה 64, צ'לסי השוותה ל-1:1! התקפה מהירה של הבלוז מצד ימין, זייך מסר לאספיליקווטה וקיבל בחזרה ומחוץ לרחבה בעט כדור שטוח עם הפאלש שהכניע את שטפן.

דקה 89: אלונסו כמעט השלים מהפך לאחר צ'יפ מעל אדרסון שפספס במעט את המסגרת.

דקה 92, צ'לסי עלתה ליתרון 1:2! דרמה באתיחאד, ורנר פרץ לצד ימין והעביר כדור רוחב שפגש את אלונסו, והספרדי קבע ניצחון חשוב מאוד לצ'לסי.

אנדראס כריסטנסן, סרחיו אגוארו, אנגולו קאנטה | Laurence Griffiths/Getty Images
אדוארד מנדי | Matthew Ashton – AMA/Getty Images
פפ גווארדיולה | Shaun Botterill/Getty Images
אנגולו קאנטה | Matthew Ashton – AMA/Getty Images
בילי גילמור, סרחיו אגוארו | Matthew Ashton – AMA/Getty Images
סרחיו אגוארו בועט פנדל | Shaun Botterill/Getty Images
סרחיו אגוארו | Matthew Ashton – AMA/Getty Images
רובן דיאס | Matthew Ashton – AMA/Getty Images
סרחיו אגוארו | Matthew Ashton – AMA/Getty Images
כריסטיאן פוליסיק עם תסרוקת חדשה? | Matthew Ashton – AMA/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי