אגוארו התנצל, פפ: "אם הפנדל היה נכנס הייתם קוראים לו גאון"

החלוץ לקח אחריות על הבעיטה שעלתה ביוקר למנצ'סטר סיטי, גווארדיולה גיבה את הארגנטינאי חרף הפסד נוסף לצ'לסי לפני גמר ליגת האלופות בסוף החודש: "טוכל הפך אותה לקבוצה שאף אחד לא רוצה לפגוש". יונייטד תתקרב?

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

קשה לומר שמאבק האליפות באנגליה נפתח מחדש, אבל מנצ'סטר סיטי בכל זאת השאירה ליריבה העירונית אפשרות לחלום. פפ גווארדיולה ושחקניו יכלו לחגוג אתמול (שבת) רשמית את החזרת תואר האליפות למועדון ולעיר, אבל לא הצליחו לנצח את צ'לסי, אפילו ספגו בדקה ה-90 ובסופו של דבר הפסידו 2:1 ולמעשה נכנעו בפעם השנייה לבלוז תוך חודש – ולהזכירכם הן ייפגוש בעוד 20 יום בגמר ליגת האלופות.

מנצ'סטר יונייטד תוכל לצמק את הפער מסיטי לכדי שבע נקודות בלבד אם תנצח את שני משחקיה החסרים, אבל קשה לחשוב שגם אם השדים האדומים לא ימעדו, שסיטי לא תנצח ביום שישי בניוקאסל או ארבעה ימים לאחר מכן בברייטון. במחזור הסיום תארח סיטי את אברטון ושישה ימים לאחר מכן כבר תפגוש שוב את צ'לסי בגמר ליגת האלופות, טרם ברור אם בטורקיה או באנגליה.

כמו בשבוע שעבר, גם אתמול גווארדיולה החליף כמעט את כל שחקני ההרכב שהדיחו את פריז סן ז'רמן בחצי גמר ליגת האלופות ומרבית המחליפים אכזבו – בעיקר סרחיו אגוארו, באחד ממשחקיו האחרונים בפרמיירליג ככל הנראה, שביתרון 0:1 יכול היה להכריע את ההתמודדות, אבל בעט מנקודת הפנדל פאננקה היישר לידיו של אדוארד מנדי.

אגוארו התנצל לאחר המשחק ברשתות החברתיות: "אני רוצה לבקש סליחה מהחברים שלי, מהצוות ומהאוהדים על שהחמצתי את הפנדל. זו הייתה החלטה רעה ואני לוקח אחריות מלאה". גם גווארדיולה התייחס לבעיטה הרשלנית של "קון": "אתם אומרים שהוא אנוכי ודברים בסגנון כי הוא החמיץ, אבל אם זה היה נכנס הייתם קוראים לו גאון. הוא החליט משהו והלך איתו עד הסוף".

מנדי עוצר את הפנדל של אגוארו | Shaun Botterill/Getty Images

גווארדיולה גם היה עוקצני כשדיבר על הפנדל שלא נפסק לזכות מנצ'סטר סיטי במחצית השנייה, אז ראחים סטרלינג ספק הוכשל על ידי קורט זומה: "זה היה פנדל, אין ספק שזה היה פנדל. זה הכל". סטרלינג עצמו הוסיף: "חשבתי שמערכת ה-VAR אמורה לסייע, אבל זה לא נראה ככה. אני שמח שהצלחתי להבקיע, אבל זה לא משחק שאישית אצפה בו מרצון פעם נוספת". אגב, שופטי המסך הבהירו כי לא נשרק פנדל לזכות הסיטיזנס בטענה שלא ניתן היה להצהיר שמדובר בטעות ודאית של השופט שמצריכה את הפיכת ההחלטה המקורית.

צ'לסי הפכה אתמול לקבוצה שניצחה את גווארדיולה הכי הרבה פעמים בפרמיירליג, זו הייתה הפעם החמישית שהבלוז עם ידם על העליונה, אבל כיצד ואם בכלל זה ישפיע לקראת גמר ליגת האלופות בעוד 20 יום? פפ ניסה להתנער מהשלכות מנטליות וכאלה אם קיימות ורק אמר: "טוכל הפך את צ'לסי לקבוצה שאף אחד לא רוצה לשחק נגדה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי