פציעת כריסטנסן מדאיגה את צ'לסי, טוכל: "ורנר עבד כמו כלב"

למרות ה-1:2 הדרמטי על מנצ'סטר סיטי באיתיחאד, הבלוז חוששים כי הדני יחמיץ את גמר ליגת האלופות. המאמן החמיא לחלוץ שבישל את שער הניצחון ואמר על הבלם: "זה לגמרי יהיה ניצחון חמוץ-מתוק אם מדובר בפציעה ארוכה"

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

המשחק החשוב באמת ביניהן ייערך רק בעוד 20 ימים, אולם בזה שהתקיים אתמול (שבת) במסגרת המחזור ה-35 בפרמיירליג, צ'לסי חיזקה את היתרון המנטלי שלה על מנצ'סטר סיטי כשניצחה אותה בפעם השנייה בשלושה שבועות, 1:2 באצטדיון איתיחאד לפני שהקרב בין השתיים בגמר ליגת האלופות בסוף החודש. אחרי שראחים סטרלינג כבש ראשון, חכים זייך איזן במחצית השנייה ומרקוס אלונסו הכריע בדקה ה-92, כדי להעניק לבלוז ניצחון חוץ ראשון על התכולים בליגה מאז דצמבר 2016.

שער הניצחון של אלונסו היה המאוחר ביותר שספגה מנצ'סטר סיטי בבית במסגרת הפרמיירליג מאז אפריל 2010, אז פול סקולס הכניע אותה בדקה ה-93. הבלוז עקפו את לסטר ועלו למקום השלישי בטבלה, מה שמקרב אותם להבטחת המקום בליגת האלופות גם בעונה הבאה, ללא קשר לתוצאת הגמר ב-29 בחודש.

הבשורה פחות טובה לקבוצה של תומאס טוכל היא שאנדראס כריסטנסן, שהציג יכולת מצוינת בחודשים האחרונים והפך לשחקן הרכב קבוע במשחקים החשובים, נאלץ לרדת לספסל לפני ההפסקה בעקבות פציעה בשריר הירך האחורי. בצ'לסי מודאגים מהאפשרות שהדני לא יהיה כשיר לגמר האלופות וטוכל התייחס לנושא כשאמר ל'סקיי': "אני מקווה שזה לא נורא מדי ושהוא יתאושש בשבועות הקרובים. זה לגמרי יהיה ניצחון חמוץ-מתוק אם מדובר בפציעה ארוכה".

אלונסו חוגג. שער דרמטי במיוחד | Shaun Botterill/Getty Images

המנג'ר ניתח את המשחק עצמו: "אני חושב שהמחצית השנייה הייתה תגובה פנטסטית לחמש הדקות האחרונות של המחצית הראשונה, שבהן כמעט איבדנו הכל. לטעמי זו הייתה לגמרי מחצית של 0:0, אבל פתאום עשינו טעות אחת קריטית והמשחק כמעט ברח לנו. בכל דקה שעברה צברנו ביטחון ואיכות, השתפרנו יותר ויותר. זה היה קרב קשה וברגע שהשגנו את השוויון, לא הפסקנו לתקוף. שער הניצחון היה תגמול גדול. זה מראה לנו שאפשר לסמוך על הכושר הגופני שלנו, שהוא פנטסטי יחסית לסוף העונה, וגם על הרוח הקבוצתית. הקבוצה הזו לא עוצרת ואף פעם לא רוצה להפסיד".

מי שזכה למחמאות מהמאמן הוא טימו ורנר, שספג אינספור ביקורות מתחילת העונה על תפוקת השערים הדלה שלו ביחס למחיר הגבוה ששולם כדי לרכוש אותו מלייפציג, אך בימים האחרונים גם כבש בחצי גמר האלופות נגד ריאל מדריד וגם בישל אתמול את שער הניצחון. טוכל הבהיר כי אסור למדוד אותו רק לפי כמות השערים: "בשבוע האחרון הוא התאים את עצמו טוב לסיטואציות. הוא עובד בצורה בלתי נלאית. הוא מאוד רוצה ואני שמח על ההופעה שלו היום. הוא עבד כמו כלב, ממש עבד קשה והקשה עליהם עם הריצות שלו".

זייך כבש את השוויון. ניצחון חשוב לצ'לסי | Matthew Ashton – AMA/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי