הסוף לשמועות: קבאני חתם על חוזה חדש במנצ'סטר יונייטד

אדינסון קבאני | Martin Rickett/PA Images via Getty Images

אחרי הספקולציות לפיהן היה עתיד להצטרף לבוקה ג'וניורס בעונה הבאה, 'אל מטדור' נשאר בעונה הבאה באולד טראפורד. השדים האדומים יארחו את לסטר בשלישי (19:45, ספורט2), האורוגוואי ופרננדס צפויים לנוח

(גודל טקסט)

אינסוף שמועות נעו סביב עתידו של אדינסון קבאני במנצ'סטר יונייטד. עיקר הספקולציות טענו כי החלוץ האורוגוואי יעבור לבוקה ג'וניורס בסיום העונה, ואף טענו כי הקבוצה הארגנטינאית כבר שמרה לו חולצה עם הספרה '7'. גם אביו של השחקן לא הכחיש, אך היום (שני) הגיע הסוף לסאגה – קבאני חתם על חוזה חדש לעונה נוספת וישחק במדי השדים האדומים גם בעונה הבאה.

'אל מטדור' חתם בקיץ האחרון במנצ'סטר יונייטד אחרי שסיים את חוזהו בפריז סן ז'רמן, אותה עזב לאחר שבע עונות, בהן הפך למלך שערי המועדון בכל הזמנים. גם העונה, בגיל 34, הוא מראה כי הוא עדיין יש לו הרבה מה למכור עם 15 שערים בכל המסגרות

בכל מקרה, למנצ'סטר יונייטד אין זמן לנוח על זרי הדפנה. רק אתמול היא יצאה ממגרשה של אסטון וילה עם ניצחון 1:3 אחרי מהפך נהדר במחצית השנייה, וכבר מחר היא תעלה שוב לכר הדשא, הפעם באולד טראפורד, למשחק הרבה יותר קשה, כשתארח את לסטר מהמקום השלישי בטבלה (19:45, שידור ישיר בספורט2).

אדינסון קבאני חוגג | Matthew Peters/Manchester United via Getty Images

כבר לאחר ההעפלה לגמר הליגה האירופית בחמישי שעבר, אולה גונאר סולשיאר הצהיר כי הוא עומד לבצע רוטציות רחבות בסגל לקראת השבוע העמוס המצפה לו ולשחקניו. מלבד המשחק מחר מול השועלים, לשדים האדומים מחכה גם הקרב הענק נגד ליברפול שנדחה משבוע שעבר עקב התפרעות האוהדים וייערך ביום חמישי, משחק שיהיה השלישי שלהם בתוך חמישה ימים בלבד.

לשם כך, המנג'ר הנורבגי צפוי להעניק מנוחה ללא מעט מכוכבי הקבוצה. למרות הכושר האדיר בו הם מצויים, ברונו פרננדס ואדינסון קבאני צפויים להתחיל את המשחק על הספסל. אגב, האורגוואי לא פתח בהרכב גם אמש ב"ווילה פארק", אך זה לא מנע ממנו לכבוש את השער השלישי של קבוצתו ולהמשיך בכושר ההבקעה הנפלא שלו מהחודש האחרון.

אולה גונאר סולשיאר | Matthew Peters/Manchester United via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי