החגיגות של סיטי נדחו שוב: 1:3 ליונייטד על אסטון וילה

השדים האדומים החזירו את הפער מהסיטיזנס ל-10 נקודות בזכות מהפך נהדר משערים של פרננדס, קבאני וגרינווד. אברטון גברה 0:1 על ווסטהאם ופתחה מחדש את המאבק על הכרטיסים לאירופה, וולבס עם 1:2 דרמטי על ברייטון

(גודל טקסט)

אחרי שמנצ'סטר סיטי הפסידה אתמול (שבת) 2:1 לצ'לסי ופספסה הזדמנות לזכות רשמית באליפות, המחזור ה-35 בפרמיירליג נמשך היום (ראשון) ובמוקד, מנצ'סטר יונייטד השלימה מהפך וניצחה 1:3 את אסטון וילה, מה שאומר שחגיגות האליפות של סיטי נדחו לפחות עד המחזור הבא. במשחק נוסף, אברטון ניצחה 0:1 את ווסטהאם במשחק צמרת מסקרן.

בהמשך, יתקיים המשחק שינעל את היום בין ארסנל המאוכזבת מההדחה מהליגה האירופית לווסט ברומיץ' (20:50, שידור ישיר בספורט2) שגם היא עוד מחזיקה בסיכויים קלושים לשרוד. לעומת זאת, את יום המשחקים פתח המפגש בין וולבס לברייטון שהסתיים ב-1:2 דרמטי של "הזאבים", שמנעו מהשחפים את הבטחת ההישארות עוד היום.

אסטון וילה – מנצ'סטר יונייטד 3:1

קבאני חוגג. מנצ'סטר יונייטד דחתה שוב את חגיגות האליפות של סיטי | Shaun Botterill/Getty Images

אם יש משהו שאוהדי מנצ'סטר יונייטד לא רוצים לראות זה את היריבה הגדולה, מנצ'סטר סיטי, חוגגת אליפות לאחר הפסד של השדים האדומים. הערב, הקבוצה של אולה גונאר סולשיאר הבהירה שוב כי היא לא מוכנה שהתכולים יחגגו על חשבונה, והשלימו ניצחון חשוב על וילה, אשר עוזר לה במיוחד בהבטחת המקום השני בתום העונה.

וילה, שלא ניצחה את יונייטד במשחק ליגה ביתי מאז אוגוסט 1995, דווקא פתחה את המשחק בדיוק איך שהיא רצתה – ברטרנד טראורה קיבל את הכדור ברחבה, הסתובב על ויקטור לינדלוף ושלח כדור מפתיע לחיבורים של דין הנדרסון. היתרון של המקומיים החזיק עם הירידה למחצית, אבל בדקה ה-52 פול פוגבה הצליח לסחוט פנדל, אותו תרגם ברונו פרננדס לשער שוויון.

אין ספק שהיכולת של מנצ'סטר יונייטד השתפרה משמעותית לאחר חידוש המשחק, אדינסון קבאני, מייסון גרינווד ומרקוס ראשפורד היו הרבה יותר מעורבים בהתקפות. ארבע דקות בלבד מהפנדל של פרננדס וגם שער המהפך הושג, זאת לאחר שגרינוד הראה את היכולות האישיות שלו והכניע את אמיליאנו מרטינס. בדקה ה-87 הניצחון הושלם כאשר ראשפורד בישל לקבאני והאורגוואי כבש בנגיעה. אולי ווטקינס התחזה ברחבה רגע לפני הסיום, ספג כרטיס צהוב שני והורחק, ובכך גם נחתם היום המאכזב של אסטון וילה.

וולבס – ברייטון 1:2 (צפו בתקציר)

במשחקים רבים העונה הציגה ברייטן כדורגל נהדר והחמצות רבות וטעות הגנתיות עלו לה ביוקר. לכן, מוצאת את עצמה הקבוצה של גרהאם פוטר נלחמת על מקומה בליגה גם אחרי 35 מחזורים – היום היא הייתה במרחק של דקות ספורות מהבטחת ההישארות, אבל אז הגיעו אדאמה טראורה ומורגן גיבס-ווייט שהשלימו מהפך דרמטי.

מורגן גיבס-ווייט | TIM KEETON/POOL/AFP via Getty Images

אחרי ה-3:3 הנהדר בסיבוב הראשון, גם היום זכינו לשחק מרתק. "גיבור" המשחק הוא ללא צל של ספק הבלם לואיס דאנק, שבדקה ה-13 העלה את ברייטון ליתרון, כעבור 12 דקות כמעט השלים צמד מקרן נוספת ובדקה ה-53 ביצע עבירה מכוונת על פאביו סילבה שהיה בדרכו לשער, ספג כרטיס אדום שני העונה והותיר את חבריו בחיסרון מספרי.

המנג'ר נונו אספיריטו העלה מהספסל את טראורה בדקה ה-61 והספרדי הצטיין בחצי השעה שלו על הדשא, כאשר השווה בדקה ה-76 ממסירה מצוינת של סילבה הצעיר וכמעט השלים מהפך כאשר כבר עקף את השוער רוברט סאנצ'ס, אבל מורגן גיבס-ווייט החמיץ מול שער חשוף ממרכז הרחבה. בעקבו. גיבס-ווייט בא על שכרו בתחילת הדקה ה-90, אז כבר מצא את המסגרת, השלים מהפך ושמר על המקום ה-12 עבור קבוצתו. ברייטון, מנגד, נותרה במקום ה-15 עם 37 נקודות, מרחק 10 מפולהאם שתהיה חייבת לנצח מחר את ברנלי. אחרי שריקת הסיום פולהאם גם איבדה בכרטיס אדום את החלוץ ניל מופאיי והיא תתזדק לו ולדאנק מאוד במשחק בשבת נגד ווסטהאם.

טראורה. כמעט בלתי ניתן לעצירה | TIM KEETON/POOL/AFP via Getty Images

ווסטהאם – אברטון 1:0

החבורה של קרלו אנצ'לוטי הגיעה ללונדון וחזרה למסלול הניצחונות, כאשר הפעם מדובר בשלוש נקודות חשובות במיוחד שפותחות מחדש את המירוץ לאירופה בעונה הבאה. שער של דומיניק קאלברט-לוין בדקה ה-24 הכריע את גורל ההתמודדות, וקירב את הטופיז למרחק שלוש נקודות בלבד מהפטישים, שמאבדים גובה עם הפסד שלישי בארבעת המחזורים האחרונים ונותרים מחוץ לרביעייה המובילה.

כעת, ווסטהאם נשארת במקום החמישי בטבלה עם 58 נקודות, כאשר מאחוריה נמצאות ליברפול (57 נק' עם משחק חסר), טוטנהאם (56 נק') ואברטון (55 נק' עם משחק חסר). המאבק על המפעלים האירופיים לוהט מתמיד.

דומיניק קאלברט-לוין, סעיד בנראמה | ANDREW COULDRIDGE/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי