Sport1 Banner

ציון דרך שלילי לינייטד, סולשיאר: "הגיע לליברפול לנצח"

השדים האדומים נוצחו 4:2 על ידי היריבה המושבעת ורשמו הפסד בית שני תוך שלושה ימים לראשונה מאז 1958. הנורבגי: "נתנו להם שלוש מתנו וספגנו ברגעי מפתח". על מגווייר: "נתגעגע, אבל הסגל מספיק טוב"

(גודל טקסט)

במשחק שנדחה בגלל מחאת אוהדים ונערך יומיים אחרי שנוצחה על ידי לסטר, מנצ'סטר יונייטד הפסידה אתמול (חמישי) 4:2 לליברפול ופספסה הזדמנות להבטיח את המקום השני. עם זאת, השדים האדומים מובילים בארבע נקודות על פני השועלים שבמקום השלישי והם צפויים לעשות זאת כבר במחזור הקרוב במשחק ביתי נוסף, הפעם מול פולהאם, שכבר ירדה לליגת המשנה.

ברונו פרננדס העלה את יונייטד ליתרון מוקדם לאחר שבעיטה שלו פגעה בשחקן הגנה וחדרה לרשת, אך עקב של דיוגו ז'וטה וצמד של רוברטו פירמינו קבעו מהפך. מרקוס ראשפורד עוד צימק עם סיומת נהדרת, אבל המילה האחרונה נאמרה על ידי מוחמד סלאח שקבע את תוצאת הסיום.

השדים האדומים, שנוצחו 2:1 על ידי לסטר באולד טראפורד ביום שלישי, רשמו שני הפסדים ביתיים בפרק זמן של שלושה ימים לראשונה מאז אפריל 1958. בנוסף, החבורה של אולה גונאר סולשיאר נוצחה באצטדיון הביתי על ידי ליברפול לראשונה מאז מרץ 2014, יותר משבע שנים.

אולה גונאר סולשיאר, לוק שואו, מוחמד סלאח
אולה גונאר סולשיאר, לוק שואו, מוחמד סלאח | Ash Donelon / Contributor

"ליברפול ראויה לניצחון הזה", הודה בסיום סולשיאר, "ספגנו שערים ברגעי מפתח במשחק – רגע לפני המחצית, רגע אחרי תחילת המחצית השנייה וכמובן בתוספת הזמן. נתנו להם שלושה שערים במתנה. הבקענו שוב והיה לנו מומנטום טוב, הגענו לשני מצבים מצוינים, אבל זה לא הספיק".

על היעדרותו של הארי מגווייר הפצוע שנמצא בספק לגמר הליגה האירופית מול ויאריאל: "הוא ממש חשוב עבורנו, הוא היה מצוין מהרגע שהגיע מלסטר. כמובן שנתגעגע אליו, אבל הוא בחוץ ונצטרך להתמודד עם זה. יש לנו סגל מספיק טוב. עכשיו אנחנו צריכים להתארגן ולבנות מחדש את המומנטום שלנו. הפנים לפולהאם בשלישי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי