בשבת: תומאס טוכל מחפש תואר ראשון בצ'לסי נגד לסטר

הבלוז מתמודדים נגד השועלים בגמר הגביע האנגלי בוומבלי, שלושה ימים לפני שהם שוב נפגשים במסגרת הליגה. "בשבוע הקרוב יהיה לנו נגדם שני גמרים", סיפר הגרמני. האם רוג'רס ישיג גביע היסטורי עבור קבוצתו?

קבוצות: צ'לסי לסטר
(גודל טקסט)

שבועיים בדיוק לפני גמר ליגת האלופות נגד מנצ'סטר סיטי בפורטוגל, לצ'לסי נותרה עוד משימה אחת גדולה – הבלוז ייצאו מחר (שבת, 19:00, שידור ישיר בספורט2) לוומבלי וייפגשו את לסטר בגמר הגביע האנגלי שעשוי להיות אחד המסקרנים שזכינו לראות בשנים האחרונות.

היכולת של הבלוז השתנתה מקצה לקצה מאז שתומאס טוכל החליף את פרנק למפארד בחודש ינואר האחרון ומעבר לתוצאות המרשימות בליגה, הצליח להעפיל לשלב הגמר בשני מפעלים שונים – דבר שאף אחד לא עלה בדעתו שיקרה ברגע שקיבל את התפקיד, לכן הגרמני יעשה הכל כדי לסיים את עונתו הראשונה בממלכה לפחות עם תואר אחד וניצחון על השועלים באצטדיון הלאומי נראה כמו תסריט אפשרי לחלוטין. לזכות צ'לסי שמונה גביעים לאורך ההיסטוריה, האחרון שבהם היה לפני שלוש עונות.

לרשות המאמן הגרמני סגל כמעט מלא, אך לפי הערכות הוא צפוי לתת לקפה את אפודת השוער הראשון, מסיבה זו גם פתח בהפסד 1:0 לארסנל.  מעבר לכך, החלק הקדמי של צ'לסי צפוי לכלול את טימו ורנר, מייסון מאונט וקאי האברץ, בעוד בקישור אמורים לפתוח אנגולו קנאטה וז'ורז'יניו.

אנגולו קאנטה | Pedro Salado/Quality Sport Images/Getty Images

טוכל שיפגוש את לסטר גם בשלישי במסגרת הליגה, דיבר לפני צמד המפגשים: "כולנו חשים כעס על ההופעה שלנו נגד ארסנל, אבל עכשיו יש לנו הזדמנות לתקן זאת עם תואר. אנחנו צריכים לשחק את המשחק שלנו, לסטר היא קבוצה סופר חזקה ומגיעה לה להיות בגמר, ואנחנו פוגשים אותם גם בעוד כמה ימים במסגרת הליגה. מה יהיה משחק חשוב יותר? אני לא יכול לומר, אלו שני גמרים עבורנו ואנחנו לא חושבים על שום דבר אחר. זה גמר הגביע וזה גמר על הטופ 4".

לסטר מנגד מעולם לא זכתה בגביע. השועלים הגיעו בעבר לארבעה גמרי גביע בין השנים 1949 עד 1969 אך הפסידה לוולבס, טוטנהאם, מנצ'סטר יונייטד ולמנצ'סטר סיטי. לכן גם עבור הקבוצה של ברנדן רוג'רס צמד המפגשים יהיה קריטי לא פחות ואף היסטורי, גם במסגרת הליגה. למי שלא זוכר, לסטר בילתה לאורך שלבים ארוכים של העונה בטופ 4, אך לאור הפסד למנצ'סטר יונייטד במחזור הסיום, נשרה למקום החמישי.

הבלם ג'וני אוונס אמר לקראת המשחק: "זה נהדר להגיע למעמד, עשינו זאת דרך עבודה קשה ואני שמח שכולנו ממשיכים במסע ביחד. עבר הרבה זמן מאז המועדון הגיע לגמר גביע, כך שזה מעמד מרגש עבור כולנו. יש שחקנים כמו קספר שמייכל שמשחק הרבה שנים באנגליה ולא השתתף בגמר הגביע, לכן זה אירוע ממש מיוחד. אנחנו מצפים למשחק ממש ממש קשה, בפעם האחרונה ששיחקנו נגד צ'לסי זה היה באחד המשחקים האחרונים של פרנק למפארד, עכשיו כשטוכל נכנס הוא נתן לקבוצה מימד טקטי חדש. נצטרך לעבוד קשה כדי לזכות".

שחקני לסטר חוגגים | ANDREW BOYERS/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי