לסטר חוגגת גביע. רוג'רס: "זה היה החלום של הבעלים המנוח"

השועלים הניפו את הגביע לראשונה בהיסטוריה. המנג'ר, שזכה בתואר ראשון באנגליה אמר: "שמעתי על כל הכישלונות, זה בשביל היו"ר ובשביל המשפחה שלו". שמייכל וטילמנס חגגו. וגם: תקרית דגל פלסטין

קבוצות: לסטר
(גודל טקסט)

חמש שנים לאחר האליפות ההיסטורית לסטר סיטי סיפקה לאוהדיה ערב קסום נוסף, כשגברה 0:1 על צ'לסי בדרך לזכייה בגביע האנגלי בפעם הראשונה בתולדות המועדון. השועלים, שהפסידו בארבעת הגמרים הקודמים אליהם הגיעו, יצאו הפעם עם ידם על העליונה, כאשר עשו זאת בוומבלי לעיני 21 אלף צופים. מאמן הקבוצה, ברנדן רוג'רס, זכה בלא מעט תארים כמנג'ר של סלטיק, אך אתמול הוא זכה לראשונה בתואר באנגליה, שבע שנים לאחר שכמעט והוביל את ליברפול לאליפות.

הצפון אירי המאושר אמר בסיום: "זה מרגיש נהדר. האומץ שהשחקנים הפגינו הייתה מדהימה. הם סיפקו הופעה מצוינת נגד קבוצה ברמה גבוהה. בנוסף, האוהדים יכולים להגיד בפעם הראשונה שהם מחזיקי הגביע האנגלי. מאז שהגעתי ללסטר שמעתי את כל הסיפורים על הכישלונות ועל חוסר המזל, אז זה מיוחד להעניק להם את הרגע הזה. אפשר לראות את ההבדל שהם עושים עבורינו. האנרגיה שהם הביאו לנו הרגישה כאילו הם היו 30 אלף".

כזכור, הבעלים והיו"ר המנוח של לסטר, קון ויצ'אי, נהרג בתאונת מסוק ב-2018, ורודג'רס בחר להקדיש את הזכייה לו לבנו שהחליף את אביו לאחר הטרגדיה: "זה בשביל קון טופ ובשביל המשפחה שלו. זה עבור מה שהם העניקו למועדון. אני יודע שזה היה חלום של קון ויצ'אי, אז זה בהחלט מיוחד להביא להם את התואר הזה".

יו"ר לסטר, ברנדן רוג'רס | Nick Potts – Pool/Getty Images

אחד המצטיינים בהתמודדות היה ללא ספק השוער, קספר שמייכל, שסיפק כמה הצלות נהדרות ואמר: "חלמתי על הרגע הזה מילדות." כובש שער הניצחון, יורי טילמנס, חגג אף הוא: "אני לא יכול לחשוב על שער יותר גדול מזה. כבשתי כמה, אבל זה נחמד מאוד להבקיע שער כזה בגמר הגביע".

במהלך החגיגות על כר הדשא, ווסלי פופאנה וחאמזה צ'ודהורי בחרו לחגוג עם דגל פלסטין לעיני המצלמות. העניין עורר תגובות רבות, וטרם התברר אם וכיצד ההתאחדות האנגלית תתייחס למקרה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי