מטורף: שער של אליסון בדקה ה-95 העניק לליברפול 1:2 על ברומיץ'

הקבוצה של קלופ הייתה בדרך לאיבוד נקודות נגד היורדת הטרייה, אך השוער השאיר את חלום ליגת האלופות בחיים עם שער אדיר בנגיחה. עוד קודם לכן טוטנהאם ניצחה 0:2 את וולבס, 2:3 לקריסטל פאלאס על אסטון וילה

(גודל טקסט)

ארבעה משחקים ייערכו היום (ראשון) במסגרת המחזור ה-36 בפרמיירליג. במוקד: משחק החוץ של ליברפול נגד ווסט ברומיץ' שהסתיים בניצחון 1:2 דרמטי במיוחד לאחר שער ענק של אליסון, שצמצם את הפער מצ'לסי הרביעית לנקודה. מעבר לכך, טוטנהאם שכבר לא תהיה בליגת האלופות בעונה הבאה ניצחה 0:2 את וולבס. בהתמודדות שתנעל את המחזור, שפילד יונייטד ניצחה 0:1 את אברטון. במשחק המוקדם, קריסטל פאלאס גברה 2:3 על אסטון וילה.

ווסט ברומיץ' – ליברפול 2:1

אם ליברפול תצליח בסופו של דבר להעפיל לליגת האלופות העונה, צריך לתת את הקרדיט לאיש אחד – השוער אליסון שאמנם נתן מספר תצוגות נפל העונה, כיפר על כך ובגדול עם שער ניצחון ענק בתוספת הזמן שצמצם את הפער מצ'לסי הרביעית לנקודה. נתחיל מהתחלה – ברומיץ' עלתה ליתרון מפתיע כבר בדקה ה-15 מעשר של האל רובסון קאנו. סלאח הצליח בדקה ה-33 להיצמד לראש טבלת הכיבושים בפרמיירליג לאחר שקיבל כדור מסאדיו מאנה, וכבש מזווית קשה את שערו ה-22 בליגה.

מכאן ליברפול תקפה ללא הרף והצליחה למצוא את שער הניצחון בדקה ה-95. האורחת קיבלה קרן, אליו עלה גם השוער הברזילאי שזינק לכדור הגובה של טרנט אלכסנדר ארנולד ונגח בעוצמה את שער הניצחון. ליברפול שחיברה רצף של שלושה ניצחונות, תקווה להמשיך במומנטום נגד ברנלי. עבור ברומיץ' כזכור זה היה מדובר במשחק חסר משמעות לאחר שירדה סופית לליגת המשנה.

טיאגו, אליסון, רוברטו פירמינו | Rui Vieira – Pool/Getty Images
שחקני ליברפול חוגגים | James Williamson – AMA/West Bromwich Albion FC via Getty Images

טוטנהאם – וולבס 0:2 (צפו בתקציר)

ספרס שאירחו את המשחק היו זקוקים לניצחון על הזאבים כדי לעלות בחזרה למקום השישי על חשבונה של ווסטהאם, ואכן עמדו במשימה דרך תצוגה מרשימה במיוחד. הפתיחה הייתה שייכת לטוטנהאם שעלתה ליתרון מוצדק בדקה ה-45 לאחר שפייר אמיל הויביירג מצא בכדור עומק את הארי קיין, והחלוץ עבר את השוער וגלגל לרשת את שערו ה-22 העונה. היתרון של המארחת הוכפל בדקה ה-62 כאשר היה תורו של מבשל השער לכבוש. רוי פטריסיו הדף לא טוב בעיטה של גארת' בייל, הויביירג השתלט על הכדור החוזר והכניע את השוער הפורטוגלי. טוטנהאם כאמור התקשה משמעותית לעבר המקום באירופה, וולבס מנגד נותרו במקום ה-12.

שחקני טוטנהאם חוגגים | Tottenham Hotspur FC/Tottenham Hotspur FC via Getty Images

קריסטל פאלאס – אסטון וילה 2:3 (צפו בתקציר)

במשחק שנערך לפרוטוקול בלבד והיו בו יותר מ-40 איומים משותפים לשער, מהפך וחמישה גולים, וילה איבדה יתרון פעמיים בחוץ מול פאלאס ורשמה משחק ליגה שלישי ברציפות ללא ניצחון. החבורה של דין סמית' נותרה במקום ה-11 עם 49 נקודות. מנגד, המארחת קטעה רצף של שני הפסדי בית וטיפסה למקום ה-13 עם 44 נקודות. ג'ון מקגין (17) ואנואר אל גאזי (34) העלו את האורחת ליתרון פעמיים, אבל כריסטיאן בנטקה (32) ו-ווילפריד זאהה דאגו להשוות זמנית והמילה האחרונה הייתה שייכת לטייריק מיטשל הצעיר שדחק מקרוב עם החזה (84) את שער הבכורה שלו בפרמיירליג וקבע את תוצאת הסיום – 2:3 קצבי ומהנה לקריסטל פאלאס.

שחקני קריסטל פאלאס חוגגים
שחקני קריסטל פאלאס חוגגים | MIKE HEWITT / Contributor

אברטון – שפילד יונייטד 1:0

אחרי התיקו המאופס נגד אסטון וילה במחזור הקודם, אברטון קיוותה להשיג ניצחון ביתי הערב נגד שפילד יונייטד, שכבר ירדה ליגה, ולהשוות את מספר הנקודות שלה לזה של ווסטהאם השביעית בטבלה. בפועל, החבורה של קרלו אנצ'לוטי רשמה עוד משחק מאכזב, כשהפעם היא הפסידה לנועלת הטבלה משער של דניאל ג'ביסון בן ה-17, שפתח לראשונה בפרמיירליג וגם רשום שער בכורה בליגה הטובה בעולם.

דניאל ג'ביסון חוגג | Alex Pantling/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי