גונדואן נפצע וסיטי שוב הפסידה, גווארדיולה: "כמובן שאני מודאג"

האלופה הטרייה שמטה יתרון כפול נגד ברייטון ומשחק שני ברציפות ספגה שלושה שערים, המנג'ר יחזיק אצבעות שהכוכב הגרמני יהיה כשיר לגמר נגד צ'לסי בסוף השבוע הבא: "הוא לא הצליח לרוץ בצורה חופשית"

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי הבטיחה רשמית את הזכייה באליפות הפרמיירליג בשבוע שעבר ונראה שמאז היא מתקשה להרים את עצמה. היא נכנעה בביתה 2:1 לצ'לסי עוד לפני ההכתרה הרשמית שהגיעה בעקבות מעידה של היריבה העירונית, ניצחה 3:4 בקושי רב את ניוקאסל ואתמול היא שמטה יתרון כפול והפסידה 3:2 בברייטון, תוצאה שאפשר להגדיר כסנסציונית לאור ההתרחשויות.

כ-8,000 אוהדי ברייטון התייצבו לראשונה העונה באצטדיון וראו מקרוב כיצד לאנדרו טרוסאר ושחקני ההגנה אדם וובסטר דן ברן מחלצים את קבוצתם מפיגור 2:0 בדרך לניצחון אדיר במשחק שניתן לומר כי הוא לפרוטוקול בלבד – אלא שעבור סיטי זו הייתה אולי החזרה האחרונה לקראת גמר ליגת האלופות בסוף השבוע הבא, גם מתוך הנחה שפפ גווארדיולה יבצע לא מעט שינויים בהרכב במשחק הליגה האחרון ביום ראשון נגד אברטון.

גווארדיולה ושחקניו מצאו את עצמם בחיסרון מספרי לאחר שז'ואאו קנסלו הורחק בכרטיס אדום ישיר בשלב מאוד מוקדם, אבל מה שמדאיג באמת את הסיטיזנס זו פציעתו של אילקאי גונדואן שהוחלף דקות ספורות לאחר פתיחת המחצית השנייה: "הרופאים אופטימיים שהוא ספג מכה ולא מעבר, אבל ביצענו את החילוף כדי לא לקחת סיכון. הוא נפגע בתחילת המחצית השנייה מבעיטה בשריר ולא הצליח לרוץ בצורה חופשית", אמר גווארדיולה על הכוכב.

פפ גווארדיולה שואל את גונדואן על מצבו | Mike Hewitt/Getty Images

גווארדיולה התבקש להתייחס לכוכב נוסף, אבל כזה שלפחות בינתיים לא חלק מקבוצתו – הארי קיין. ב-48 השעות האחרונות ישנם דיווחים רבים על כך שמנצ'סטר סיטי המועמדת המובילה לצרף את חלוץ טוטנהאם, אבל המנג'ר סירב להתייחס: "הוא שחקן טוטנהאם, בבקשה. תעברו לשאלה הבאה".

כשנשאל גווארדיולה אם הוא לא מודאג מהיכולת כשנותר שבוע וחצי לגמר ליגת האלופות, הודה: "זכינו באליפות, אנחנו נחגוג את התואר רשמית ביום ראשון ואז מצפה לנו גמר ליגת האלופות – עשינו דברים מדהימים העונה וגם היום, אבל כמובן שאני מודאג כי לפנינו משחק גמר מול יריבה קשה מאוד".

מי שזכה לשבחים היה פיל פודן, ששוב כבש שער סולו יוצא מן הכלל: "נתנו להם לחזור למשחק מהר מדי אחרי השער הזה, אבל זה היה ביצוע כל כך טוב. וואו, איזה שער", נפעם גם גווארדיולה. השוער אדרסון, שאמנם ספג שלוש פעמים, זכה אתמול בפרס "כפפות הזהב" כשהפך רשמית לשוער ששמר על רשת נקייה הכי הרבה פעמים העונה בליגה – 18 במספר. מכיוון שאדוארד מנדי וצ'לסי ספגו במשחק נגד לסטר שנערך במקביל, נקבע שאף אחד כבר לא יוכל לעקוף את הברזילאי שזכה שנה שנייה ברצף.

פיל פודן | JUSTIN SETTERFIELD/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי