הרשימה מתרחבת: ג'רארד ובקהאם נכנסו להיכל התהילה של הפרמיירליג

קשר ליברפול לשעבר שנחשב לשחקן הגדול ביותר בליגה האנגלית שמעולם לא זכה באליפות, נכנס לרשימה היוקרתית לצד חברו לנבחרת, שכיכב במשך שמונה עונות במנצ'סטר יונייטד וזכה בטרבל היסטורי

(גודל טקסט)

מנהלת הפרמיירליג הודיעה בסוף חודש אפריל על פתיחתה הרשמית של היכל התהילה ובמקביל העניקה את הכבוד לתיירי הנרי ולמלך שערי הליגה בכל הזמנים, אלן שירר. מאז הצטרפו לרשימה גם אריק קאנטונה, רוי קין, פרנק למפארד ודניס ברגקאמפ והיום (חמישי) נכנסו שני חברים חדשים ומכובדים לא פחות – סטיבן ג'רארד ודייויד בקהאם.

ג'רארד הסמל הבלתי מעורער של ליברפול בעידן המודרני הוא ללא ספק השחקן הגדול בתולדות הפרמיירליג שמעולם לא זכה באליפות הוא שיחק במדי המייטירדס בין השנים 1998-2015, ערך 504 הופעות בהן כבש 120 שערים ולמרות שאת האליפות בסופו של דבר לא השיג, קשר העבר הנפלא זכה בשני גביעים אנגלים, שלושה גביעי הליגה, פעם אחת בגביע אופ"א וכמובן זכייה בליגת האלופות בשנת 2005.

בקהאם בילה הרבה פחות מג'רארד במסגרת הפרמיירליג, בסך הכל שמונה עונות היה בליגה הטובה בעולם, אך בזמן הזה רשם הישגים רבים. לבקהאם לא פחות משש אליפויות, שני גביעים כשגולת הכותרת הייתה עונת הטרבל שכללה זכייה בליגת האלופות בעונת 1998/99. בזמן שהתאמן תחת סר אלכס פרגוסון סידר לשדים האדומים 62 שערים ו-70 בישולים ב-264 הופעות, עד שנמכר לריאל מדריד בקיץ 2003 ועד הפרישה לא חזר לממלכה.

דייויד בקהאם, סטיבן ג'רארד | Ross Kinnaird/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי