מנצ'סטר יונייטד מסתערת על השוק, קשר ריאל מדריד האריך חוזה

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים | MICHAEL SOHN/POOL/AFP via Getty Images

באנגליה נטען כי סאנצ'ו, וראן וטריפייר ברשימת הקניות של סולשיאר, לוקאס ואסקס יישאר בבירת ספרד עד 2024. וגם: עדכון לגבי סון, ז'ירו מתקרב למילאן, פפ עשוי לוותר על כוכב גדול ומה קורה בבאיירן מינכן?

(גודל טקסט)

רשמי:

* לוקאס ואסקס, קשר ריאל מדריד, חתם על הארכת חוזה עד 2024. ואסקס, שלעתים משחק גם כמגן, רשם העונה 34 הופעות בסך הכל בכל המסגרות ובהן כבש פעמיים ובישל שמונה שערים.

* קשר נוסף של ריאל מדריד שיצאה הודעה רשמית בעניינו הוא הנורבגי מרטין אודגור, שארסנל אישרה היום כי יעזוב לאור סיום חוזהו. התותחנים ניסו לרכוש אותו על פי הדיווחים, אבל הודיעו היום על סיום דרכו בשל סיום החוזה והחזרה האוטומטית לריאל מדריד. האם מדובר בסוף פסוק באשר לעתידו בלונדון?

* קריסטל פאלאס הודיעה חגיגית: כריסטיאן בנטקה, החלוץ הבלגי בן ה-30, האריך את חוזהו במועדון בשנתיים נוספות. החלוץ שהצטרף בקיץ 2016 כבש עשרה שערים העונה וסה"כ 33 שערים ב-146 משחקים בקבוצה.

* רומלו לוקאקו דחה את הדיווחים על עזיבה והכריז שהוא נשאר סופית באינטר בעונה הבאה – לחצו כאן לידיעה המלאה.

שמועות:

* לטענתו של העיתונאי פבריציו רומאנו, טוטנהאם בשיחות עם נציגיו של יונג מין סון בנוגע להארכת חוזהו. הספרס מאמינים כי יגיעו לסיכום עם הדרום-קוריאני בקרוב, לאחר שתיוודע זהות המאמן הבא.

* לפי "מארקה", ריאל מדריד נחושה לשחרר את איסקו, מרסלו וגארת' בייל. השלושה בלטו בקדנציה הראשונה של קרלו אנצ'לוטי אך הבלאנקוס חושבים שאצל הוולשי מדובר בעניין מנטאלי בעוד הקשר והמגן כבר מעבר לשיאם. המטרה של ריאל היא לחסוך 50 מיליון יורו.

מרסלו, גארת' בייל | Angel Martinez/Getty Images

* מנצ'סטר סיטי מוכנה למכור את ברנרדו סילבה לפי "טלגרף". נכתב כי אלופת אנגליה רוצה להשתדרג בשחקן שכובש יותר משערים והפורטוגלי לא ממש היה בשיאו בעונה האחרונה (סיפק חמישה שערים בלבד). נטען כי בקבוצה מחפשים חלוץ. הדיווח הזה מצטרף לפרסומים לאחרונה על הרצון להקשיב להצעות על ראחים סטרלינג שאיבד את מקומו בהרכב העונה על אף שפתח בגמר ליגת האלופות.

* מילאן רוצה לבנות סגל רחב לקראת העונה הבאה בה תשחק בליגת האלופות. לפי "גאזטה דלה ספורט", אוליבייה ז'ירו בן ה-34 עתיד להצטרף בהעברה חופשית. החלוץ הצרפתי קיבל הצעה בגובה ארבעה מיליון יורו לשנה, כמעט כמו שכרו בשורות צ'לסי. נטען כי ז'ירו סרב להצעה להאריך את חוזהו בבלוז וגם דחה הצעה מווסטהאם כי הוא רוצה לשחק בליגה חדשה.

* מנצ'סטר יונייטד מסתערת על השוק. לפי "דייל מייל", השדים האדומים ינסו שוב לצרף את ג'יידון סאנצ'ו, מה שלא צלח בקיץ שעבר. גם רפאל וראן, בלמה של ריאל מדריד, מבוקש, כשהוא נכנס לשנה אחרונה בחוזה. עוד ברשימה של אולה גונאר סולשיאר, שסיים את העונה בטעם מר עם הפסד בגמר הליגה האירופית, נמצאים גם קיירן טריפייר וטום היטון שוערה של אסטון וילה. דויד דה חאה מנגד עתיד לעזוב.

ברנרדו סילבה | Victoria Haydn/Manchester City FC via Getty Images

* באיירן מינכן קרובה להאריך את חוזהו של אריק צ'ופו-מוטינג בשנתיים רצופות, כך נטען בגרמניה. החלוץ מחזיק בהצעות מחמש קבוצות שונות אך מעדיף להישאר כגיבוי לרוברט לבנדובסקי. החלוץ כבש אשתקד תשעה שערים בכל המסגרות, ארבעה מהם בליגת האלופות.

* ספורטינג ליסבון צפויה לרכוש את המגן הימני פדרו פורו, שהושאל אליה העונה ממנצ'סטר סיטי. הוא למעשה הושאל לשנתיים, אך בספורטינג הוחלט לרכוש אותו מיידית והוא הוא יעלה 8.5 מיליון יורו, גובה סעיף השחרור בחוזהו אצל אלופת אנגליה.

* עוד אצל הבווארים. לפי "בילד", צ'לסי מגלה עניין בניקלאס זולה והגרמנים שוקלים למכור אותו שכן הוא מסיים את חוזהו בעונה הבאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי