אביו של אגוארו יצא נגד גווארדיולה: "לא מאמין לדמעות שלו"

פפ גווארדיולה, סרחיו אגוארו | MICHAEL STEELE/POOL/AFP via Getty Images

אחרי שאחיו של החלוץ תקף את מנג'ר מנצ'סטר סיטי, גם האב הצטרף ואמר שהמאמן "מעולם לא רצה אותו. הוא רוצה להיות דמות יותר מרכזית מהשחקנים בקבוצות שלו. עד הרגע האחרון הבן שלי חיכה להצעה לחודש חדש"

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

לאחר שסרחיו אגוארו ערך את הופעת הפרמיירליג האחרונה שלו במדי מנצ'סטר סיטי, פפ גווארדיולה התקשה לעצור את הדמעות כאשר דיבר על החלוץ במהלך חגיגות האליפות. אלא שבמשפחת אגוארו לא מחבבים את פפ, ואחרי שאחיו של "קון" התבטא נגד המנג'ר לפני מספר ימים, הפעם הגיע תורו של האב לצאת נגד גווארדיולה בראיון לתחנת רדיו בארגנטינה.

לאונל אל קאסטיו, אביו של סרחיו אגוארו, גילה כי ארסנל וצ'לסי נאבקו על השחקן בן ה-33 ממש עד הרגע שהצטרף רשמית לברצלונה ביום שני האחרון, וסיפר כי עד לאחרונה אגוארו עוד חיכה להצעה לחוזה ממנצ'סטר סיטי: "הבן שלי המתין עד הרגע האחרון כדי לחדש את החוזה שלו, אבל זה לא קרה. הוא לא ידע מה יקרה עם העתיד שלו. היו מועדונים רבים שהתעניינו בו ואם לא היה נשאר באנגליה, הרצון שלו היה לעבור לאיטליה או לספרד. עכשיו הוא מאושר מהחתימה בברצלונה. הוא חבר של ליאו מסי מגיל 15 ונראה שמסי יישאר בברצלונה, כך שהם ישחקו ביחד".

אביו של החלוץ התייחס לבכי של גווארדיולה בזמן שהאחרון נשא דברי פרידה מאגוארו, ואמר: "אני לא מאמין לדמעות שלו. הוא מעולם לא רצה אותו. גווארדיולה רוצה להיות דמות מרכזית יותר מהשחקנים בקבוצות שלו. בכל יום הוא מחליף שחקן, אתה אף פעם לא יודע אם אתה השחקן העיקרי או לא. כמו שסרחיו היה אומר, הדברים תלויים במועדון ובמאמן, וזה קורה בכל מקום. אומרים שהזמן שלך במועדון נגמר והאופציה היחידה שנותרה לך היא לעזוב".

גווארדיולה עם אגוארו. הדמעות אמיתיות? | Matt McNulty – Manchester City/Manchester City FC via Getty Images

כאמור, דברי אביו של אגוארו מצטרפים לאלו של מאוריסיו אגוארו, אחיו של "קון", שתקף את גווארדיולה בטוויטר אחרי גמר ליגת האלופות וצייץ: "גווארדיולה מעולם לא רצה את אח שלי, מאז שהוא הגיע לסיטי". מאוחר יותר הוא מחק את הציוץ לאחר שהבין את ההשלכות, אך פרסם אחד אחר וכתב: "מצוין, אני שמח שכולם ראו את זה. אם ארצה, אכתוב את זה שוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי