פפ אישר שאגוארו עובר לברצלונה: "הוא ישחק לצד מסי"

מאמן מנצ'סטר סיטי נפרד מהחלוץ בדמעות וגילה את עתידו לאחר ה-0:5 על אברטון: "הוא קרוב לסיכום עם המועדון הכי קרוב לליבי. בטוח שהוא הולך ליהנות". הארגנטינאי שבר שיא פרמיירליג בזכות הצמד במשחקו האחרון

(גודל טקסט)

בחזרה הגנרלית לגמר ליגת האלופות בשבת הקרובה, מנצ'סטר סיטי סיימה אתמול (ראשון) את עונת הפרמיירליג עם ניצחון 0:5 מהדהד על אברטון שהיווה בעיקר מסיבת פרידה מסרחיו אגוארו. גדול הכובשים בתולדות המועדון הבקיע צמד במשחקו האחרון בקבוצה במסגרות האנגליות, ובסיום המשחק פפ גווארדיולה עשה סוף לכל השמועות כאשר חשף את היעד הבא של החלוץ.

גווארדיולה התייחס לאגוארו בשיחה עם "BBC" ואמר: "אולי אני מגלה פה סוד, אבל ייתכן שהוא קרוב לסיכום עם המועדון הכי קרוב לליבי – ברצלונה. הוא הולך לשחק לצד השחקן הטוב ביותר בכל הזמנים, מסי. אני די בטוח שהוא הולך ליהנות. ואולי איתו על המגרש, ברצלונה תהיה יותר חזקה". כידוע, מאז שהארגנטינאי הודיע כי יעזוב את התכולים בתום העונה הנוכחית החלו לזרום דיווחים רבים בנוגע לעתידו, כאשר רובם אכן דיברו על מעבר לקטלוניה בעקבות פרסום במולדתו של השחקן, אולם גם צ'לסי, יובנטוס וקבוצות נוספות הוזכרו כמי שעשויות לקלוט את "קון".

גווארדיולה התראיין גם ל"סקיי" במהלך חגיגות האליפות על כר הדשא והתקשה לעצור את הדמעות כשהקדיש דברי פרידה לאגוארו: "אנחנו אוהבים אותו כל כך הרבה. הוא אדם מיוחד עבורנו. לא ניתן להחליף אותו. הוא הראה את האיכויות שלו ב-30 הדקות הללו על המגרש. זה היה סיום מושלם, רגע מהאגדות. ברור שהוא עשוי לשחק בגמר ליגת האלופות, יש בו משהו מיוחד. הוא יהיה מוכן לעזור לנו אם נצטרך כדי לזכות בליגת האלופות".

בהופעת הפרידה שלו מאצטדיון איתיחאד, "קון" שבר שיא מרשים שהיה שייך לוויין רוני כשהפך לכובש הפורה ביותר בתולדות הפרמיירליג במועדון אחד, עם 184 שערים לזכות מנצ'סטר סיטי – אחד יותר ממה שהאנגלי הבקיע עבור יונייטד. כפי שעשה בהופעת הבכורה שלו, בה עלה מהספסל והרשית פעמיים נגד סוונסי ב-2011, גם במשחקו האחרון הארגנטינאי כבש צמד כמחליף.

"אני רוצה להודות לחבריי לקבוצה, כי הם עזרו לי המון. תודה על הכל", אמר אגוארו ל"סקיי" לאחר המשחק. "אני חלוץ והמטרה שלי היא להבקיע שערים, אז אני שמח כי זה המשחק האחרון שלי וזה פנטסטי לכבוש פעמיים. כשהגעתי לכאן, התואר הראשון שלי היה החשוב ביותר למועדון ולי, ואז מנצ'סטר סיטי החלה לזכות בעוד תארים. אני שמח כי זה לא קל להיות 10 שנים באותו מועדון, זה כבוד בשבילי".

הופעת פרידה מושלמת לאגוארו | Michael Regan/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי