דרמה בטוטנהאם: המו"מ עם פונסקה פוצץ, הספרס יפנו לגאטוסו

פאולו פונסקה | Marco Canoniero/LightRocket via Getty Images

דיווח: הפורטוגלי לא יגיע ללונדון בשל ענייני מס. האיטלקי שהתפטר היום אחרי 23 ימים בלבד מפיורנטינה הפך למועמד המוביל להגיע לתרנגולים, כאשר פונסקה עצמו מועמד להחליפו בפירנצה

(גודל טקסט)

טוטנהאם ממשיכה בחיפושים אחר מאמן לעונה הבאה, ולאחר שכבר חשבה כי היא מצאה את האיש שלה בדמותו של פאולו פונסקה, הכתב הבכיר ג'יאנלוקה די מארציו מדווח כי המשא ומתן בין הצדדים כשל וכי הפורטוגלי לא יגיע ללונדון. בינתיים, הכתב האיטלקי הוסיף כי ייתכן והתרנגולים יפנו לג'נארו גאטוסו, שרק מוקדם יותר היום (חמישי) התפטר אחרי 23 ימים בלבד מתפקידו כמאמן פיורנטינה.

פאולו פונסקה כבר היה על סף סיכום בטוטנהאם, ונדמה היה שההודעה הרשמית היא עניין של ימים בודדים. אחרי שהשיחות על החוזה כבר הושלמו, הדיווח מצביע על כך שהסיבה לפיצוץ בין הצדדים קשורה לענייני מיסים. לפורטוגלי שאימן את רומא בשנתיים האחרונות יש יתרונות מס במקרה של הישארות בארץ המגף, ואלה הן פריבילגיות שהוא לא יכול ליהנות מהן אם יעזוב לאנגליה.

קודם לכן היום, ג'נארו גאטוסו סיים את דרכו בפיורנטינה אחרי תקופה קצרה במיוחד, הרבה לפני שהעביר משחק רשמי אצל הוויולה. הסיבה להתפטרות, כך נטען, היא סכסוך עם הנשיא באשר לחיזוק בחלון ההעברות. אחרי שמינתה את פאביו פראטיצ'י האיטלקי למנהל המקצועי של המועדון, נדמה שבטוטנהאם רוצים ללכת על שדרה מקצועית כל-איטלקית ולמנות את האיש שעמד על הקווים בנאפולי בעונה החולפת למאמן הקבוצה. לפי דיווח של הכתב הבכיר פבריציו רומאנו, גאטוסו הפך כעת למועמד המוביל להגיע לבירת אנגליה.

במקביל, פונסקה הופך שוב פעם למועמד להגיע לפיורנטינה. הפורטוגלי היה אחד מהמועמדים לתפקיד לפני שנשיא הסגולים, רוקו קומיסו, סיכם עם גאטוסו, והשתלשלות האירועים האחרונה רק ממחישה עד כמה שוק המאמנים העונה הוא לא פחות מרתק משוק השחקנים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי