באנגליה בטוחים: רפא בניטס ימונה למאמן אברטון השבוע

רפא בניטס | Visual China Group via Getty Images via Getty Images

ב"סקיי" הציגו כעובדה את הגעתו של הספרדי בן ה-61 למועדון ממרסיסייד, שם יחליף את קרלו אנצ'לוטי ויהיה המאמן החמישי בחמש שנים, לאחר שנפלה מועמדותם של אספיריטו סנטו ומויס

קבוצות: אברטון
(גודל טקסט)

כבר בימים האחרונים דווח באנגליה על מועמדותו של רפא בניטס לאימון אברטון, אולם ב"סקיי ספורטס" הציגו זאת כעובדה מוגמרת היום (שבת) וטענו כי המינוי צפוי להפוך לרשמי במהלך השבוע הקרוב, לאחר שהספרדי סיכם את כל תנאיו במועדון ממרסיסייד.

בניטס בן ה-61 יחליף את קרלו אנצ'לוטי, שעזב את ה"טופיז" לטובת ריאל מדריד, מוקדם יותר החודש. למעשה, הוא יהיה המאמן החמישי של אברטון בחמש השנים האחרונות, כאשר לאנצ'לוטי קדמו מרקו סילבה, סם אלרדייס ורונאלד קומאן. על פי הדיווח ב"סקיי", הכחולים ניהלו שיחות גם עם נונו אספיריטו סנטו והתעניינו בדייויס מויס במהלך החיפושים אחר מאמן, אולם הראשון במגעים עם טוטנהאם ואילו הסקוטי חתם על חוזה חדש בווסטהאם.

בניטס, שחיפש קבוצה מאז שסיים את דרכו בדליאן הסינית בחודש ינואר האחרון, מכיר מצוין את הליגה האנגלית בכלל ואת אברטון בפרט. כידוע, הספרדי אימן בעבר את היריבה העירונית ליברפול במשך שש שנים, כאשר בנוסף עמד על הקווים של צ'לסי בעונת 2012/13 לאחר פיטוריו של רוברטו די מתאו ובהמשך הדריך את ניוקאסל במשך שלוש עונות, בין 2016 ל-2019. מעבר לכך, במהלך הקריירה בניטס אימן את נאפולי, צ'לסי וריאל מדריד, בין השאר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי