רפא בניטס קיבל איומים: "יודעים איפה אתה גר, אל תבוא לקבוצה שלנו"

רפא בניטס | Visual China Group via Getty Images/Visual China Group via Getty Images via Getty Images

שלט מכוער נתלה על ידי אוהדי אברטון ליד ביתו של הספרדי, שהדריך בעבר את היריבה העירונית ליברפול וצפוי לחתום אצל הטופיז. המשטרה המקומית פתחה בחקירה. בתקופתו באנפילד הספרדי קרא לכחולים "מועדון קטן"

קבוצות: אברטון
(גודל טקסט)

11 שנים חלפו מאז רפא בניטס עזב את ליברפול אחרי קדנציה בת שש שנים באנפילד. לפני ימים ספורים דווח באנגליה כי המנג'ר הספרדי צפוי לקבל את התפקיד ביריבה העירונית השנואה, אברטון, ונדמה שאוהדי הקבוצה הכחולה אינם מעוניינים לראות את היריב לשעבר על הקווים בגודיסון פארק.

במהלך הלילה (בין ראשון לשני) נתלה שלט בסמוך למקום בו גר הספרדי עם משפחתו ועליו נכתב: "אנחנו יודעים איפה אתה גר, אל תחתום". בשנת 2007, כשאימן בצד האדום של ליברפול, בניטס קרא לכחולים "מועדון קטן". מהשלט אפשר להבין שאוהדי הטופיז כנראה זוכרים לו את אותה אמירה, ונדמה שבאופן כללי הם לא רוצים לראות במועדון מאמן שכל כך מזוהה עם היריבה. עם זאת, יש לציין כי נרשמו גינויים רבים לשלט שנתלה, בטענה שמדובר בצעד אחד רחוק מדי. משטרת ליברפול הודיעה שעות ספורות לאחר תליית השלט כי היא פתחה בחקירת האירוע.

המאמן בן ה-61, שהדריך בשנתיים האחרונות את דליאן מהליגה הסינית, צפוי לחזור לשוב לליגה האנגלית ולתפוס את מקומו של קרלו אנצ'לוטי שעזב לריאל מדריד. אגב, זו אינה הפעם הראשונה שהספרדי נכנס לנעליו של האיטלקי, כאשר ב-2015 הוא החליף אותו על הקווים בבירת ספרד.

עוד באותו נושא: רפא בניטס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי