אחרי סאגה מתישה: נונו אספיריטו סנטו מונה למאמן טוטנהאם

נונו אספיריטו סנטו | האתר הרשמי של טוטנהאם

אחרי קיץ ארוך, לא מעט מועמדים שעלו וירדו מהפרק, התרנגולים סוף סוף מצאו את האיש הבא שיעמוד על הקווים - הפורטוגלי שהדריך בארבע השנים האחרונות את וולבס: "רוצה להפוך את האוהדים לגאים, כבוד גדול להיות כאן"

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

בשעה טובה, לטוטנהאם יש מאמן חדש. התרנגולים הודיעו היום (רביעי) על מינויו של נונו אספיריטו סנטו לתפקיד, כאשר הפורטוגלי חתם על חוזה לשתי עונות, עד לסיום עונת 2022/23. בכך, סאגה ארוכה ומתישה הגיעה לסיומה.

בעצם, טוטנהאם לא מינתה מאמן מאז פיטוריו של ז'וזה מוריניו בחודש אפריל. אז, ראיין מייסון בן ה-29 קיבל על עצמו את תפקיד המאמן הזמני עד לסיום העונה. כעת, כשההכנות לעונה החדשה כבר רציניות מאוד, התרנגולים סוף סוף מינו מאמן.

מי לא הוזכר כמועמד להדריך את טוטנהאם הקיץ? אנטוניו קונטה, מאוריסיו פוצ'טינו, מאוריציו סארי, אריק טן האח, מסימיליאנו אלגרי, ברנדן רוג'רס, ראלף ראנגניק הם רק חלק מהרשימה. לבסוף מגיע נונו בן ה-47, שאימן בארבע השנים האחרונות את וולבס.

נונו אספיריטו סנטו | הטוויטר הרשמי של טוטנהאם

נונו העלה את וולבס מהצ'מפיונשיפ לפרמיירליג, בה הזאבים סיימו שתי עונות ברציפות במקום השביעי והמכובד – המיקום הגבוה ביותר שלהם מאז 1980. בעונה הקודמת הם סיימו במקום ה-13. מוקדם יותר בקריירת האימון שלו, אספיריטו סנטו הדריך את ריו אבה, ולנסיה ופורטו.

"כשיש לך סגל עם איכות וכישרון כמו שיש כאן – אנחנו רוצים להפוך את האוהדים לגאים ולגרום להם להנות", הצהיר נונו. "זה תענוג וכבוד גדול להיות כאן. אני שמח מאוד ומצפה להתחיל בעבודה. אין לנו ימים לבזבז ואנחנו חייבים להתחיל לעבוד באופן מיידי, מכיוון שקדם העונה מתחיל בעוד כמה ימים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי