דיווח: פפ גווארדיולה יצר קשר עם אנטואן גריזמן

אנטואן גריזמן | Pressinphoto / Icon Sport

בצרפת פורסם כי מנג'ר מנצ'סטר סיטי שוחח בטלפון עם החלוץ שנחשב למועמד לאלופת אנגליה, אך הארי קיין עדיין בעדיפות גבוהה יותר מבחינת התכולים. גם קומאן הבהיר: "יותר חשוב שמסי יישאר"

(גודל טקסט)

מדי יום עולות בתקשורת הספרדית ידיעות על כך שברצלונה שואפת למכור שלל שחקנים, בין אם בשביל ממן את החוזה החדש של ליאו מסי או על מנת לאזן את מצבה הכלכלי, כאשר אחד השמות הגדולים שמוזכר כמי שנמצא על המדף הוא אנטואן גריזמן. היום (שישי) פורסם בצרפת דיווח מפתיע, לפיו מנצ'סטר סיטי עלתה כמועמדת לצרף את החלוץ.

ב-"Foot Mercato" נכתב כי פפ גווארדיולה אף שוחח עם גריזמן בטלפון והשניים מחבבים האחד את השני מזה זמן רב. יחד עם זאת, הודגש כי העדיפות העליונה של אלופת אנגליה היא להחתים את הארי קיין, וזאת למרות שהמנג'ר התראיין בקטלוניה שלשום וציין כי לקבוצתו אין את המשאבים הכלכליים לשלם את הסכומים הנדרשים עבור שחקנים בקנה מידה שכזה.

באתר הצרפתי התעקשו על כך שברצלונה לא תהסס למכור את גריזמן במקרה שתגיע הצעה ראויה, אם כי לא נראה שישנן הרבה אופציות עבור השחקן בן ה-30. מנגד, מאמן ברצלונה רונאלד קומאן הבהיר היום: "מבחינתי, גריזמן חשוב מאוד. הוא היה החתמה מצוינת של בארסה והראה את האיכות שלו. הוא שחקן טוב מאוד, אבל אני לא יודע אילו החלטות יתקבלו בסופו של דבר, כי הדבר הכי חשוב הוא שליאו מסי יישאר איתנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי