1:2 למנצ'סטר יונייטד על דרבי של וויין רוני, לינגארד שב למדים האדומים

ג'סי לינגארד | Matthew Peters/Manchester United via Getty Images

האדומים פתחו ברגל ימין את ההכנות לעונה החדשה נגד הקבוצה של האקס המיתולוגי. צ'ונג ופליסטרי הבקיעו בתום מבצעים יפים, קאזים ריצ'רדס צימק. הקשר שהושאל אשתקד לווסטהאם נכנס כמחליף במחצית, בכורה להיטון בשער

(גודל טקסט)

אחרי שראתה את ארסנל וטוטנהאם פותחות ברגל שמאל את ההכנה לעונה הקרובה בליגה האנגלית, מנצ'סטר יונייטד קיוותה (היום) להתחיל בצורה טובה את עונת 2021/22 כשפגשה למשחק ידידות את דרבי קאונטי מהליגה השנייה. פיקנטריה לא הייתה חסרה במשחק הזה מכיוון שמי שעמד על הקווים אצל מארחת הההתמודדות בפרייד פארק הוא וויין רוני, מלך שערי השדים האדומים בכל הזמנים, בעוד מנגד מאמן מי ששיתף איתו פעולה בעבר, אולה גונאר סולשיאר.

ההרכב הפותח של המאמן הנורבגי שילב בין מספר שחקני סגל בכירים, כמו ארון וואן ביסאקה ומייסון גרינווד, לצד מספר צעירים כמו אנתוני אלנגה וטהיט צ'ונג. השוער טום היטון, שהגיע הקיץ מאסטון וילה, ערך בכורה מחודשת בקבוצה, 11 שנים אחרי שעזב את אולד טראפורד. צ'ונג, שנכלל בסגל הקבוצה למשחקי ההכנה על אף שהשלים את מעברו בהשאלה לבירמינגהאם סיטי, העלה את האדומים ליתרון בדקה ה-17. ההולנדי בן ה-21, שהושאל בעונה החולפת לוורדר ברמן, ניצל טעות בהגנה, הקפיץ מעל השוער והשלים עם בעיטה לרשת מול שער חשוף.

סולשיאר ערך תשעה שינויים במחצית, כאשר השם המסקרן ביותר שעלה מהספסל למחצית השנייה הוא ג'סי לינגארד, ששב למועדון אחרי חצי עונת השאלה נפלאה במדי ווסטהאם. פקונדו פליסטרי, מהמחליפים של המנג'ר הנורבגי, הכפיל את התוצאה בדקה ה-59. האורוגוואי קיבל מסירת עומק משולה שורטייר בן ה-17, עקף את השוער בנגיעה אלגנטית והבקיע מול שער ריק. כעבור 11 דקות, קולין קאזים ריצ'רדס הוותיק כבש מקצה הרחבה, צימק עבור המארחת. לינגארד כמעט והבקיע אחרי שזעזע את המשקוף, אך יונייטד הצליחה בכל אופן לשמור על היתרון עד שריקת הסיום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי