צפו בתקצירים: בכורה לקונאטה בליברפול, מאנה מנע הפסד

האדומים ערכו משחקי הכנה שארכו 30 דקות כל אחד ושניהם הסתיימו ב-1:1, נגד אינסברוק ומול שטוטגרט מהבונדסליגה. בלם הרכש מלייפציג שיחק לראשונה, מוחמד סלאח החמיץ והסנגלי כבש נגד הגרמנים. אוריגי הבקיע בפנדל

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

שלושה שבועות לפני שעונת הפרמיירליג יוצאת לדרך, ליברפול ערכה הערב (שלישי) שני משחקי הכנה ראשונים לקראת 2021/22. היא אמנם לא ניצחה בשני המשחקים נגד ווקר אינסברוק האוסטרית ושטוטגרט הגרמנית, שניהם הסתיימו ב-1:1, אבל היו אלה משחקים שארכו חצי שעה בלבד כל אחד.

המשחק הראשון היה נגד אינסברוק ובו יורגן קלופ עלה בעיקר עם שחקני הסגל הרחב, אולם ביניהם היו גם שמות מוכרים יותר כמו השוער לוריס קאריוס, טרנט אלכסנדר ארנולד שהחמיץ את יורו 2020 בעקבות פציעה, דיבוק אוריגי וטאקומי מינאמינו. השופט שרק לסיום המפגש לאחר חצי שעה כשהתוצאה הייתה 1:1, אחרי שליברפול לא השכילה לשמור על היתרון מפנדל מוצלח של דיבוק אוריגי בדקות הפתיחה.

במשחק השני נגד שטוטגרט מהבונדסליגה, יורגן קלופ כבר שלף תותחים כבדים יותר ובין השאר שיחקו מוחמד סלאח וסאדיו מאנה וגם בלם הרכש מלייפציג איברהימה קונאטה. פיליפ פורסטר העלה את הגרמנים ליתרון בדקה השישית, אבל בדקה ה-21 מאנה קבע את תוצאת הסיום. ליברפול עדיין בסגל חסר ובין השאר חסרים לה שחקני נבחרת אנגליה, דיוגו ז'וטה שרק הגיע השבוע מחופשה וכן אנדי רוברטסון שזוכה למנוחה ארוכה יותר לאור הדקות הרבות ששיחק בעונה האחרונה עם ליברפול וביורו עם סקוטלנד.

איברהימה קונאטה בבכורה הלא רשמית בליברפול | John Powell/Liverpool FC via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי