הקאמבק קרוב: יורגן קלופ חשף מתי וירג'יל ואן דייק ישוב לשחק

כ-10 חודשים לאחר שקרע את הרצועה הצולבת ועבר שיקום ארוך, הבלם ההולנדי אמור ליטול חלק במשחקי ההכנה הנותרים של ליברפול - הראשון ביום חמישי נגד הרטה- ולא מן הנמנע שישחק במחזור פתיחת הפרמיירליג

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

אם לא תהיה תפנית מרעישה בעלילה, וירג'יל ואן דייק ייכלל בסגל ליברפול במשחק פתיחת העונה, בחוץ נגד נוריץ' במסגרת המחזור הראשון של הפרמיירליג. ואן דייק בן ה-30 קרע את הרצועה הצולבת בדרבי נגד אברטון באוקטובר האחרון ועל כן נעדר כמעט מכל העונה, כמו גם מיורו 2020, אולם בשורות המייטירדס סירבו עד כה לאשר מתי ואן דייק יוכל לשוב לכר הדשא.

היום (שני) זכינו לשמוע רמז ראשון מיורגן קלופ על חזרתו האפשרית של ואן דייק למגרשים, שעשויה לקרות עוד השבוע: "אני מקווה, אני עדיין לא בטוח שזה יתאפשר, שוואן דייק יוכל לשחק כמה דקות ביום חמישי נגד הרטה", אמר המנג'ר לאתר הרשמי, "הוא נראה טוב באימונים ואולי אוכל לשלב אותו לכמה דקות, אבל לפני כן אצטרך לערוך מספר שיחות בנושא. הוא נראה מוכן, אבל אנחנו נצטרך לראות".

לאחר המשחק הקרוב נגד הרטה, ליברפול עוד תפגוש ב-8.8 את אתלטיק בילבאו וזהו למעשה יהיה משחק ההכנה האחרון שלה לעונה, שישה ימים בלבד לפני פתיחת הפרמיירליג. במפגש מול הבאסקים, כך נראה, ההולנדי כבר עשוי לפתוח בהרכב – או לפחות לזכות בדקות משחק משמעותיות לאחר קרוב לשנה.

בנוסף לוואן דייק, בלם נוסף ששב לאימונים חלקיים בתקופה האחרונה הוא ג'ו גומז, מי שצוות לצד ההולנדי במרכז ההגנה בעונה שעברה וגם הוא נותח וסיים את העונה עוד בנובמבר, כשלושה שבועות לאחר פציעת ואן דייק. קלופ נשאל גם על הבלם האנגלי ואמר: "ג'ו מאוד קרוב לחזור. אין תחרות בינו לבין וירג'יל מי ישוב קודם, היו להם פציעות שונות, אבל גם הוא מאוד קרוב. לכולם כבר אין סבלנות לראותם שוב משחקים, אבל זה רק מעיד עד כמה כולם רוצים לראות אותם חוזרים".

וירג'יל ואן דייק | Catherine Ivill/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי