Sport1 Banner

דיווח באנגליה: קיין לא נעדר מאימוני טוטנהאם עקב דרישתו לעזוב

הארי קיין | SHAUN BOTTERILL/POOL/AFP via Getty Images

הבריז כדי לקבל שחרור למנצ'סטר סיטי? על פי "דיילי מייל", החלוץ אמנם נחוש לעזוב, אך חזר מחופשה בקאריביים באיחור ועל כן נדרש להשלים מספר ימי בידוד ויוכל לחזור לפעילות בשבוע הבא בכפוף לבדיקת קורונה שלילית

(גודל טקסט)

סאגת הארי קיין הולכת ומסתבכת. בטוטנהאם ציפו אתמול (שני) שהחלוץ יגיע לבדיקות רפואיות לקראת חזרתו לאימונים מפגרת קיץ ארוכה בשל השתתפותו ביורו והגעת נבחרת אנגליה עד הגמר, אלא שכידוע הוא נעדר ולא התייצב גם הבוקר במתחם האימונים.

על פי הדיווחים בממלכה, בטוטנהאם זועמים על התנהלות החלוץ שדורש לעזוב לקבוצה שתשחק בליגת האלופות בעונה הבאה ותתחרה על תארים, כידוע זו מנצ'סטר סיטי שתפעל ככל שביכולתה כדי לצרפו ומזה שבועות עוקבת אחר ההתפתחויות, אלא שייתכן, למרות הכל, שבשבוע הבא נראה את קיין בחזרה על כר הדשא במתחם האימונים של טוטנהאם, לקראת פתיחת עונת הפרמיירליג בעוד 10 ימים – כשבמוקד המחזור הראשון משחק בין טוטנהאם למנצ'סטר סיטי.

אז האם נראה את קיין מול טוטנהאם כבר במחזור הפתיחה? התקשורת האנגלית יישרה קו בכל הנוגע לרצונו של קיין לעזוב את טוטנהאם כדי לנסות לזכות בתואר קבוצתי ראשון בגיל 28 ולהתחרות בליגת האלופות אחרי היעדרות של שנתיים – מאז שטוטנהאם הפסידה בגמר המפעל ב-2019 – אלא שעל פי דיווח ב"דיילי מייל" הערב, הסיבה להיעדרות קיין מהאימונים ביממה האחרונה היא שהוא חזר רק היום מחופשה בקאריביים ונדרש להיכנס לבידוד במשך חמישה ימים, בסופם יוכל להשתחרר בכפוף לכך שתוצאת בדיקת הקורונה שיעבור תהיה שלילית.

בטוטנהאם משוכנעים שקיין ישוב לאימונים לכל המאוחר בתחילת השבוע הבא, בתקווה שאכן יימצא שלילי לקורונה בסיומו של הבידוד, ונחושים בדעתם לא למכור אותו. עם זאת, התעקשות של החלוץ לעזוב ככל הנראה תוביל לדרך שדניאל לוי, בעלי המועדון, ייאלץ להתפשר וידרוש כ-130 מיליון ליש"ט עבור מכירתו.

נגד טוטנהאם במחזור הראשון? קיין מול סיטי | RUI VIEIRA/POOL/AFP via Getty Images
עוד באותו נושא: הארי קיין

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי