אינגס עבר לאסטון וילה, אליסון חתם על חוזה ארוך טווח בליברפול

דני אינגס | Mike Hewitt/Getty Images

העברות: חלוץ סאות'המפטון נרכש, השוער ימשיך באנפילד עד 2027. באיטליה טוענים שצ'לסי הציעה לאינטר 130 מיליון יורו עבור לוקאקו, בלם מילאן מתקרב לוונציה של דור פרץ. אמבפה יישאר בפריז ויעזוב בחינם בקיץ

(גודל טקסט)

רשמי

* ליברפול הודיעה כי שוערה הברזילאי, אליסון בקר, חתם על חוזה חדש במועדון עד 2027. השוער בן ה-28 הגיע לאנפילד ב-2018, ומאז הספיק לזכות עם האדומים באליפות אנגליה ובליגת האלופות.

* אסטון וילה השלימה החתמה גדולה כאשר החתימה את דני אינגס, חלוצה הנהדר של סאות'המפטון. בשלוש העונות האחרונות, אינגס הבקיע 41 שערי ליגה במדי הקדושים. על פי הדיווחים, הקדושים יקבלו 30 מיליון פאונד תמורת הכוכב. עוד קודם לכן, וילה הודיעה רשמית על החתמתו של שחקן הכנף לאון ביילי, ששיחק בחמש העונות האחרונות בבאייר לברקוזן.

* חזר לקדנציה שלישית: לואי ואן חאל מונה באופן רשמי למאמן נבחרת הולנד, שנפרדה כזכור מפרנק דה בור אחרי האכזבה ביורו 2020.

* מונאקו רכשה ב-17 מיליון יורו את חלוצה בן ה-20 של אלקמאר, מירון בואדו, שחתם על חוזה לחמש עונות. ההולנדי הצעיר והמוכשר עוזב לראשונה בקריירה את קבוצת נעוריו, אחרי שבעונה האחרונה הוא הבקיע 15 שערי ליגה. בתחנה החדשה שלו הוא צפוי להתחרות על המקום בהרכב של ניקו קובאץ' עם כמה שחקנים בכירים כמו ויסאם בן ידר וקווין פולאנד.

* בורדו הכריזה על צירופו של המגן הגנאי גידאון מנסה בן ה-23, שמגיע בהשאלה לעונה אחת מרד בול זלצבורג עם אופציה לרכישה.

* סלרנטינה, העולה החדשה לסרייה A, צירפה את פדריקו בונאצולי כמושאל לעונה אחת מסמפדוריה. בעונה הקודמת כבש החלוץ בן ה-24 שני שערים כמושאל במדי טורינו.

שמועות

* עסקת רומלו לוקאקו לצ'לסי מתקרבת: לפי דיווחים באיטליה, הבלוז הגישו הצעה חדשה בגובה 130 מיליון יורו תמורת החלוץ, והסכום אמור לשכנע את הנראזורי למכור אותו למרות ההצהרות של המועדון ושל החלוץ עצמו לפיהן הוא יישאר.

רומלו לוקאקו | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

* קיליאן אמבפה לא יעזוב את פריז סן ז'רמן בחלון הנוכחי, אבל עדיין לא מתכוון לחתום על חוזה חדש ומעוניין לעזוב כשחקן חופשי בקיץ הבא. על פי "לה פריזיאן", פ.ס.ז' תחכה כמה חודשים ואז תגיש לו הצעה חדשה.

* באנגליה מיישרים קו: עסקת ג'ק גריליש למנצ'סטר סיטי על סף סגירה. התכולים ישלמו לאסטון וילה 100 מיליון ליש"ט תמורת שחקן נבחרת אנגליה, שצפוי לחתום לחמש שנים. ייתכן שיערוך את הופעת הבכורה כבר ביום שבת הקרוב, במגן הקהילה מול לסטר.

* אינטר סימנה את דובאן ספאטה, חלוצה הקולומביאני של אטאלנטה, כאופציה למקרה שצ'לסי תעלה את הצעתה על רומלו לוקאקו ל-120 מיליון יורו והוא יחזור לאלופת אירופה.

דובאן ספאטה | Emilio Andreoli/Getty Images

* אחרי יוליאן נגלסמן ודאיו אופמקאנו, האם באיירן מינכן בדרך לעוד תוספת מר.ב. לייפציג? ב"בילד" המקומי מדווחים שהבווארים יציעו 20 מיליון יורו תמורת הקשר מרסל סאביצר. האוסטרי מסיים את חוזה בקבוצתו הנוכחית בעוד כשנה, כך שלא מן הנמנע שסגנית אלופת גרמניה תנסה למכור אותו ולא לאבד אותו בחינם. קורנטין טוליסו ומיקאל קוויסאנס, המשחקים בעמדה דומה לזו של סאביצר, עשויים לשלם את המחיר ולהימכר.

מרסל סאביצר | Julian Finney – UEFA/UEFA via Getty Images

* איינטרכט פרנקפורט מתקרבת לרכישת הקשר הנורבגי יינס פטר האוגה ממילאן תמורת 12 מיליון יורו.

* אחרי הסיכום עם טוטנהאם בנוגע למכירת כריסטיאן רומרו, אטאלנטה מצאה מחליף: הבלם הטורקי מריח דמירל יגיע מיובנטוס כמושאל, עם אופציה לרכישה בסך 30 מיליון יורו בקיץ הבא.

* ונציה, קבוצתו של דור פרץ, בדרך לחיזוק משמעותי בהגנה: הבלם מתיאה קלדארה, ששייך למילאן ושיחק כמושאל באטאלנטה, סיכם את תנאיו ויושאל הפעם אל העולה החדשה. הרוסונרי ימשיכו לשלם חלק משכרו הגבוה (2.2 מיליון יורו לעונה).

דור פרץ | ונציה, האתר הרשמי

* על פי "האתלטיק", גרניט ג'אקה על סף חתימה על חוזה חדש בארסנל עד 2024.

* על פי "ל'אקיפ", ליון הגיעה לסיכום עם אייאקס בנוגע לרכישת אנדרה אונאנה ב-6 מיליון יורו, אבל השוער הקמרוני שוקל לדחות את המעבר לינואר.

* ברנלי והרטה ברלין במירוץ לרכישת שחקן הכנף מקסוול קורנה, עליו ליון דורשת 10 מיליון יורו.

* מאיורקה קרובה לרכישת סימי, חלוצה של קרוטונה שהבקיע 20 שערים בסרייה A בעונה הקודמת. העולה החדשה ללה ליגה תשלם על הניגרי בן ה-29 מעל 4 מיליון יורו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי