רומרו בטוטנהאם רשמית, אטאלנטה החתימה מחליף. סאנצ'ס לבארסה?

כריסטיאן רומרו | האתר הרשמי של טוטנהאם

העברות: הבלם הארגנטיני הצטרף לספרס תמורת 55 מיליון יורו, קבוצתו הביאה את דמיראל בהשאלה מיובה במקומו. וגם: קשר ליל סיכם בבלאוגרנה, אקס נתניה מצא קבוצה חדשה וסערה באינטר סביב עסקת לוקאקו

(גודל טקסט)

רשמי

* טוטנהאם הודיע רשמית על הצטרפותו של כריסטיאן רומרו, שנחת הבוקר בלונדון וחתם בשורות הספרס, אשר שילמו עליו 55 מיליון יורו לאטאלנטה. הבלם הארגנטינאי, שמגיע אחרי זכייה בקופה אמריקה ונבחר לשחקן ההגנה הכי טוב בסרייה A בעונה החולפת, ילבש את החולצה מספר 4.

* וממי שעזב את אטאלנטה, למי שהגיע אליה כמחליף: הקבוצה מברגאמו הודיעה על הצטרפותו של מריח דמיראל, שהגיע בהשאלה מיובנטוס, אשר על פי הדיווחים קיבלה 2.5 מיליון יורו בתמורה ותכניס לקופתה בין 25 ל-30 מיליון נוספים אם הבלם הטורקי אכן יימכר.

* האלופה הצרפתית ליל החתימה לחמש שנים את הקשר אמאדו אונאנה בן ה-19, קפטן נבחרת בלגיה הצעירה, שנרכש מהמבורג ב-7 מיליון יורו.

* קיליאן ואן דר קאפ, הבלם ההולנדי ששיחק במכבי נתניה בעונה שעברה, חתם לשלוש שנים בקבוצה הדנית ויבורג.

* אנטוורפן שילמה מיליון יורו לוורדר ברמן כדי להביא את החלוץ יוהאנס אגשטיין בן ה-23, שחתם אצלה לשלוש שנים.

* לאנס החתימה לחמש שנים את שחקן הכנף הפולני הבינלאומי פז'ימסלב פרנקובסקי בן ה-26, עליו שילמה 3 מיליון יורו לשיקגו פייר האמריקאית.

* אודינזה רכשה את הקשר ההתקפי לוקה סמארדז'יץ' בן ה-19 מר.ב. לייפציג תמורת 3 מיליון יורו והחתימה אותו עד 2026.

* אחרי ההודעה הרשמית על סיכום, רפאל וראן נחת במנצ'סטר לקראת השלמת המעבר ליונייטד. הבלם הצרפתי שעוזב את ריאל מדריד אחרי עשור, יחתום על חוזה עד 2025 עם אופציה לשנה נוספת.

שמועות

* בכלי התקשורת הצרפתי "Le10sport" נטען כי ברצלונה הגיעה לסיכום עם רנאטו סאנצ'ס, וכעת הבלאוגרנה יצטרכו לפתוח במשא ומתן עם קבוצתו הנוכחית של הפורטוגלי – ליל.

* מנכ"ל אינטר לשעבר ארנסטו פאולילו התייחס לאפשרות של מכירת רומלו לוקאקו לצ'לסי ואמר: "זה יהיה הסוף של קבוצת סונינג במועדון".

* ווסטהאם ממשיכה לחפש בלם והציעה 20 מיליון יורו לפיורנטינה עבור ניקולה מילנקוביץ', אבל כעת צריכה לשכנע אותו להגיע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי