ארסנל פותחת עונת פרמיירליג במשחק היסטורי מול ברנטפורד

שישי בספורט2: התותחנים פוגשים את העולה החדשה, שרוצה להיות הלונדונית הראשונה שמנצחת במשחקה הראשון אי פעם בליגה הטובה בעולם. שני שחקני הרכש צפויים לפתוח

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

לאחר כחודשיים וחצי של פגרה, תשוב בסופ"ש הקרוב הליגה האנגלית לפעילות עם המחזור הראשון לעונת 2021/22. המחזור ייפתח כבר בשישי עם המשחק בו תארח העולה החדשה ברנטפורד את ארסנל (22:00, ישיר בספורט2). בשבת ייערכו שבעה משחקים נוספים, כאשר מנצ'סטר יונייטד תארח את לידס, אלופת אירופה צ'לסי תארח את קריסטל פאלאס לדרבי לונדוני, לסטר תארח את וולבס וליברפול תצא למשחק חוץ מול עולה חדשה נוספת – נוריץ'.

ברנטפורד – ארסנל

ארסנל פותחת עונה לאחר שהחולפת הייתה מאכזבת מבחינתה, ותקווה לא למעוד מול העולה החדשה. הרכש היקר ביותר של התותחנים הלילה הוא בן ווייט, שנרכש בכמעט 60 מיליון ליש"ט מברייטון וצפוי לפתוח במחזור הפתיחה. גם אלברט סמבי לוקונגה, שנרכש בכ-17 מיליון ליש"ט מאנרדלכט אמור לעלות ב-11 של מיקל ארטטה.

מנגד, המארחת תעלה למשחקה הראשון אי פעם בפרמיירליג, כאשר מפגש גביע הליגה בין השתיים ב-2018 (1:3 לארסנל) היה הראשון בין שתי היריבות הלונדוניות מאז 26 במאי 1947 (0:1 לארסנל). הניצחון האחרון של ברנטפורד על התותחנים היה ב-8 בספטמבר 1938, אז זה היה 0:1. העולה החדשה חולמת על הפתעה, אך לצערה המאזן של קבוצות לונדוניות בהופעות הבכורה שלהן בפרמיירליג עומד על 0 ניצחונות מתוך תשעה משחקים (5 תוצאות תיקו ו-4 הפסדים).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי