טוכל וצ'לסי רוצים "לצוד את היריבות", סאנצ'ו יערוך בכורה ביונייטד?

ג'יידון סאנצ'ו | Ash Donelon/Manchester United via Getty Images

מחזור הפתיחה בפרמיירליג יימשך בשבת, הרכש עשוי להשתלב אצל נגד לידס על אף שלא שותף בהכנה. מאמן הבלוז לקראת פאלאס: "רוצים לצוד מהפתיחה, לא מינואר". זייך ולוקאקו ייעדרו, קאנטה בספק. ליברפול יוצאת לנוריץ'

(גודל טקסט)

אחרי שהמשחק בין ארסנל לברנטפורד יוציא לדרך את העונה ה-30 של הפרמיירליג, מחר (שבת) ייכנסו למעגל המשחקים כמה קבוצות בכירות, כשלנגד עיניהן מטרה אחת: לקחת ממנצ'סטר סיטי את תואר האליפות. היריבה העירונית של הסיטיזנס, מנצ'סטר יונייטד, תארח באולד טראפורד את לידס. לאחר מכן, לסטר תארח את וולבס וצ'לסי תפגוש בביתה את קריסטל פאלאס, ויום המשחקים יסתיים בקארו רואד, שם העולה החדשה נוריץ' תארח את ליברפול.

מנצ'סטר יונייטד – לידס (14:20, ספורט1)

השדים האדומים אמנם השקיעו סכום עתק ברכישתם של ג'יידון סאנצ'ו ורפאל וראן, אך מלבדם, הקבוצה של אולה גונאר סולשיאר פותחת עונה עם פנים די דומות לאלה שהתרגלו לראות באולד טראפורד בשנים האחרונות. על אף זאת, הגעתו של האנגלי הצעיר תמורת 85 מיליון ליש"ט בהחלט מיצבה את מנצ'סטר יונייטד כמועמדת ללכת עד הסוף בכל מפעל בו תיטול חלק. אדינסון קבאני יקבל מנוחה מאולה גונאר סולשיאר ולא יהיה בסגל. וראן, שעדיין לא התאמן עם הקבוצה, נותר מחוץ לסגל, וכך גם אלכס טלש ומרכוס ראשפורד הפצועים וג'סי לינגארד החיובי לקורונה. סאנצ'ו לעומת זאת, אמור להיכלל בסגל ועשוי לערוך הופעת בכורה, על אף שלא נטל חלק במשחקי ההכנה.

מנגד, לידס של מרסלו ביילסה רוצה להמשיך מאיפה שהפסיקה, אחרי שאשתקד הרשימה כעולה חדשה וסיימה במקום התשיעי. הקשר האחורי של הקבוצה ונבחרת אנגליה, קלווין פיליפס, עשוי להיעדר לאור העובדה שחזר לאימונים בשלב מאוחר בעקבות ההגעה של נבחרת שלושת האריות לגמר יורו 2020. גם ג'וניור פירפו, שהגיע הקיץ מברצלונה, עשוי להיעדר.

אולה גונאר סולשיאר | Matthew Peters/Manchester United via Getty Images

צ'לסי – קריסטל פאלאס (16:50, ספורט2)

אלופת אירופה, שהניפה ברביעי האחרון גם את גביע הסופרקאפ לאחר ניצחון בפנדלים על ויאריאל, תארח בסטמפורד ברידג' את קריסטל פאלאס לדרבי לונדוני בו המארחת מועמדת ודאית לניצחון. כובש השער של הבלוז בסופרקאפ, חכים זייך, נפגע בכתפו במהלך המשחק ולא יעמוד לרשותו של תומאס טוכל. במסיבת העיתונאים לפני המשחק, טוכל אישר כי גם אנגולו קאנטה בספק למשחק עקב מכה קלה שספג נגד ויאריאל. רומלו לוקאקו לא יערוך את הופעה הבכורה שלו במחזור הפתיחה, כאשר אוהדי הבלוז ייאלצו לחכות לראות את החלוץ שהגיע מאינטר במחזור הבא – בדרבי מול ארסנל.

טוכל אמר לקראת המשחק כי "מבחינה פיזית, לשחק 120 דקות בסופרקאפ היה הדבר הכי גרוע עבורנו. עם זאת, מבחינה מנטלית ופסיכולוגית, זה היה הדבר הטוב ביותר, כי הניצחון בדו קרב הפנדלים נתן לנו בוסט של אנרגיה חיובית". על מאבק האליפות אמר הגרמני: "אנחנו רוצים לצוד את מנצ'סטר סיטי, ליברפול ומנצ'סטר יונייטד מיום שבת, לא מינואר. אנחנו רואים בעצמנו כציידים, זו המנטליות של הקבוצה". מנגד, גם קריסטל פאלאס של פטריק ויירה סובלת מפציעות, כאשר אברצ'י אזה, ניית'ן פרגוסון ומייקל אוליסה ייעדרו מסיבה זו.

תומאס טוכל | PIERRE-PHILIPPE MARCOU/POOL/AFP via Getty Images

נוריץ' – ליברפול (19:20, ספורט1)

המייטי רדס פוגשים את העולה החדשה ששבה לליגה הבכירה לאחד היעדרות של שנה אחת. בסיום עונת 2019/20, העונה בה ירדה המארחת לליגת המשנה הפרידו בין שתי הקבוצות 78 נקודות, כאשר נוריץ' סיימה אחרונה בעוד החבורה של יורגן קלופ חגגה אליפות בלתי נשכחת וראשונה מזה 30 שנה, בתום עונה שהופסקה באמצע בשל התפרצות הקורונה. האדומים ניצחו 12 מתוך 14 משחקיה האחרונים מול היריבה, כאשר ניצחונה האחרון של נוריץ' על ליברפול היה ב-30 באפריל 1994 – 0:1 באנפילד.

אמנם אנדי רוברטסון הפצוע ייעדר, אך לפחות במרכז ההגנה יורגן קלופ מקבל בחזרה את וירג'יל ואן דייק, ג'ו גומז וג'ואל מאטיפ, שהיו פצועים לתקופה ארוכה בעונה שעברה. ואן דייק חתם היום על חוזה חדש עד 2025, ועל כך אמר קלופ: "חדשות נהדרות. תארו לעצמכם שהיינו צריכים לקנות אותו עכשיו. למזלנו, אנחנו רק צריכים לתת לו חוזה חדש". לצד מוחמד סלאח וסאדיו מאנה, רוברטו פירמינו צפוי לקבל את המקום בחוד על חשבונו של דיוגו ז'וטה, לאחר שהבקיע צמד ב-1:3 על אוססונה, שהיה משחק ההכנה האחרון של הקבוצה לפני פתיחת העונה.

רוברטו פירמינו חוגג | Nick Taylor/Liverpool FC/Liverpool FC via Getty Images

במשחק נוסף שייערך מחר, רפא בניטס יערוך בכורה על הקווים כמאמן אברטון מול סאות'המפטון (17:00), אך הוא ייאלץ להסתדר ללא מספר שחקנים שנמצאים בבידוד, וביניהם חאמס רודריגס. עם זאת, רישארליסון צפוי לשחק על אף שרק לפני שבוע חזר מטוקיו, אז סייע לברזיל לזכות במדליית זהב אולימפית. שלושה משחקים נוספים ייערכו בשעה 17:00, כאשר לסטר תארח את וולבס, ברייטון תצא למשחק חוץ בברנלי, והעולה החדשה ווטפורד תארח את אסטון וילה.

חאמס רודריגס | Joe Prior/Visionhaus/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי