"ברנטפורד התעללה והשתעשעה בארסנל, היא ממש שיחקה איתה"

התותחנים חטפו לאחר ה-2:0 הצורם מול ברנטפורד במחזור פתיחת הפרמיירליג. "עשתה רכש עלוב, בטח בהשוואה למועדונים אחרים", טען הפרשן גארי נוויל. ארטטה: "מתמקד בשחקנים שיש לי"

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

כנגד כל הסיכויים וכשהיא עם הגב אל הקיר, ברנטפורד, שחזרה לפרמיירליג אחרי 74 שנה, הצליחה להדהים את ארסנל במחזור הפתיחה באנגליה כשגברה עליה 0:2 – שהיה לניצחון הראשון שלה על התותחנים מאז ספטמבר 1938.

ארסנל נראתה רע מאוד מול העולה החדשה ושוב התחילה עונה ברגל שמאל. אם זה לא מספיק, בשני המחזורים הבאים מחכות לה צ'לסי ומנצ'סטר סיטי, לא פחות ולא יותר, כך שפתיחת עונה של 0 נקודות מ-9 אפשריות נראית בהחלט ריאלית.

"כמובן שאנחנו מאוכזבים מהדרך שבה פתחנו את העונה", הודה מאמן התותחנים מיקל ארטטה. "היו לנו ציפיות גדולות וקיווינו להתחיל את העונה ברגל ימין. היינו רכים ורפויים בהגנה, ספגנו שערים קלים ולא השגנו את התוצאה שרצינו".

שחקני ארסנל מאוכזבים
שחקני ארסנל מאוכזבים | Stuart MacFarlane / Contributor

ארטטה הוסיף: "אני רוצה להודות לאוהדים שהגיעו לכן ולהתנצל בפניהם על התוצאה. אנו יודעים שעלינו להשתפר. מצפים לנו כעת שני משחקים גדולים ונצטרך לשחק אחרת כדי להוציא מהם משהו. רכש? אני מתמקד בשחקנים שיש לנו ומנסה לגרום להם לשחקה כי טוב שאפשר".

בן וייט שערך בכורה במדי ארסנל אמר: "ברור שזו התחלה מאכזבת. תחושה מדהימה ללבוש את החולצה של ארסנל, אבל ההפסד מעיב על הכל. אני חושב שהגענו להזדמנויות והיינו יכולים להבקיע, אבל לא עשינו את זה והם כן. אובמיאנג ולקאזט שחקני מעולים, אבל היתה לנו מספיק איכות בהרכב כדי לעשות את זה ולנצח פה גם בלעדיהם".

"היה ברור כבר מהפתיחה שלשם הולך המשחק", אמר הפרשן ג'יימי קראגר, שיודע דבר או שניים על משחק הגנה. "זו הייתה הופעה אופיינית ומאכזבת של ארסנל". "ברנטפורד התעללה והשתעשעה בארסנל, היא ממש שיחקה איתה", הוסיף שחקן העבר והפרשן גארי נוויל. "כדורגל הופך לקשה מאוד אם הקבוצה היריבה מתעללת בשחקני ההגנה שלך, וזה מה שקרה במשחק של ארסנל מהשנייה הראשונה. אני לא יודע מה התוכנית של ארסנל, אבל הרכש שהיא עשתה הקיץ עלוב, בטח בהשוואה למועדונים אחרים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי