טובים השניים: פוגבה ופרננדס סחפו את מנצ'סטר יונייטד ל-1:5 מפלצתי על לידס

מופע של השדים האדומים במחזור הפתיחה: הצרפתי בישל רביעייה, הפורטוגלי כבש שלושער. גם גרינווד ופרד מצאו את הרשת בבליץ חלומי של 17 דקות. בכורה לסאנצ'ו, וראן חתם והוצג. איילינג רק השווה זמנית

(גודל טקסט)

אחרי שארסנל הובכה עם 2:0 לברנטפורד במחזור פתיחת הפרמיירליג, מנצ'סטר יונייטד עמדה בלחץ והחלה את עונת 2021/22 בסטייל. השדים האדומים התפוצצו היום (שבת) עם 1:5 ענק על לידס, כאשר פול פוגבה (ארבעה בישולים) וברונו פרננדס (שלושער) מנצחים על המקהלה האדומה.

משחק שכולו הצהרת כוונות – זה מה שסיפקה מנצ'סטר יונייטד בצהרי השבת. השדים האדומים קיבלו את פרננדס בדיוק כפי שהיה בעונה שעברה, אבל הפעם גם א פוגבה בשיאו, בדומה ליכולת שהציג ביורו וכפי שלא היה מאז שחזר לקבוצה. אם השניים הללו ימשיכו ככה, ג'יידון סאנצ'ו שערך את הבכורה שלו ייכנס גם הוא לעניינים ורפאל וראן שהוצג לפני שריקת הפתיחה יתרום לייצוב ההגנה – אליפות ראשונה מאז ימי אלכס פרגוסון לא תהיה בגדר חלום.

לידס הייתה יריבה ראויה במחצית הראשונה וגם איזנה לאחר ההפסקה עם שער בכורה מרהיב של לוק איילינג, אבל אז השדים האדומים פתחו בבליץ שכלל ארבעה שערים תוך 17 דקות והותירו את מרסלו ביילסה מיואש. פוגבה, שבישל רק שלושה שערים ב-26 משחקי ליגה בעונה הקודמת, הפך לשחקן הראשון של יונייטד שמבשל רביעייה בפרמיירליג. פרננדש הוא הראשון שכובש שלושער במחזור הפתיחה. כך מתחילים עונה חדשה.

ג'יידון סאנצ'ו
ג'יידון סאנצ'ו | ADRIAN DENNIS / Contributor
רפאל וראן
רפאל וראן | Ash Donelon / Contributor
ברונו פרננדס, ג'יידון סאנצ'ו
ברונו פרננדס, ג'יידון סאנצ'ו | ADRIAN DENNIS / Contributor

מהלך המשחק

דקה 31: 0:1 למנצ'טסר יונייטד: פוגבה שלח בכדור מבריק את פרננדש שמול מסלייה לא נכשל, למרות ההדיפה של השוער שראה את הכדור מתגלגל פנימה. הפורטוגלי הנפלא חתום על השער הראשון של השדים האדומים העונה.

דקה 49: לידס השוותה ל-1:1: איזה ביצוע של איילינג. המגן הימני של לידס התקדם ואז ירה כדור מפתיע מ-20 מטרים אל החיבורים של דה חאה. שער הבכורה שלו בפרמיירליג.

דקה 52, 1:2 למנצ'סטר יונייטד: פוגבה סיפק עוד מסירת אומן, הפעם לגרינווד שדהר מצד שמאל וסיים עם כדור ברשת. אסיסט שני של הקשר הצרפתי.

פול פוגבה, ברונו פרננדס
פול פוגבה, ברונו פרננדס | Catherine Ivill / Staff

דקה 54, מנצ'סטר יונייטד עלתה ל-1:3: עוד בישול של פוגבה. הצרפתי שלח בצד ימין את פרננדש שבעט כדור חד שהכניע את מסלייה. איילינג גלש והרחיק, אבל הכדור כבר עבר את הקו.

דקה 60, 1:4 למנצ'סטר יונייטד: שלושער לפרננדש. הפעם מגווייר שלח כדור ארוך לעבר הפורטוגלי שהפציץ פנימה בלי לעצור. איזו הצגה של השדים האדומים!

דקה 69, 1:5 למנצ'סטר יונייטד: פוגבה, אלא מי, העביר כדור רוחב מדויק מצד שמאל ופרד המשיך בנגיעה אל הרשת. הבישול הרביעי (!) של הקשר הצרפתי. וואו!

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים
שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים | ADRIAN DENNIS / Contributor
ברונו פרננדס, פול פוגבה
ברונו פרננדס, פול פוגבה | ADRIAN DENNIS / Contributor
מייסון גרינווד, ברונו פרננדס
מייסון גרינווד, ברונו פרננדס | Ash Donelon / Contributor
פול פוגבה, ברונו פרננדס, מייסון גרינווד
פול פוגבה, ברונו פרננדס, מייסון גרינווד | ADRIAN DENNIS / Contributor
ברונו פרננדס
ברונו פרננדס | Alex Morton / Stringer
שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים
שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים | Matthew Peters / Contributor
הופעת בכורה במנצ'סטר יונייטד. ג'יידון סאנצ'ו
הופעת בכורה במנצ'סטר יונייטד. ג'יידון סאנצ'ו | Catherine Ivill / Staff
ג'יידון סאנצ'ו
ג'יידון סאנצ'ו | ADRIAN DENNIS / Contributor
ג'יידון סאנצ'ו, אולה גונאר סולשיאר
ג'יידון סאנצ'ו, אולה גונאר סולשיאר | ADRIAN DENNIS / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי