גריליש צפוי לערוך בכורה בהרכב, קיין ישוכנע לשחק?

הארי קיין | Peter Powell - Pool/Getty Images

השחקן היקר בתולדות הפרמיירליג אמור להחליף את ברנרדו סילבה ב-11 כשמנצ'סטר סיטי תפגוש את טוטנהאם (ראשון, 18:30 בספורט1), שמאמנה יבדוק אם החלוץ "כשיר פיזית ומנטלית" להופיע מול הקבוצה שנחושה לרכוש אותו

(גודל טקסט)

המחזור הראשון של עונת 2021/22 בפרמיירליג יינעל מחר (ראשון) עם קרב ענקיות בין טוטנהאם לאלופה מנצ'סטר סיטי, שיפגיש בין קבוצתו הנוכחית של הארי קיין לזו שחולמת לצרף אותו. בנוסף, ניוקאסל תארח את ווסטהאם (16:00, שידור ישיר בספורט1).

טוטנהאם – מנצ'סטר סיטי (18:30, ישיר בספורט1)

כאמור, למשחק הזה בין שתיים מהקבוצות הגדולות באנגליה יש מטען רגשי נוסף: הארי קיין עשוי להתמודד מול הקבוצה שמתעקשת לרכוש אותו לאורך כל הקיץ, ואולי אף תעשה זאת בשבועות הקרובים. עדיין לא ברור אם החלוץ שחזר לאימוני הספרס רק לאחרונה יעמוד לרשות הקבוצה, ולפי דיווחים באנגליה, זמינותו תיקבע רק לאחר שיחה עם המאמן נונו אספיריטו סנטו לפנות ערב, בה יתברר אם קיין "כשיר מבחינה פיזית ומנטלית" למשחק. לפי שעה, מסתמן כי הכוכב בכל מקרה לא ייכלל בהרכב, כשיונג מין סון צפוי לפתוח בחוד. גם המצטרף הטרי כריסטיאן רומרו בספק כיוון שמיעט להתאמן עם הקבוצה.

הספרס רוצים להמשיך את הרצף החיובי שלהם מול הקבוצה של פפ גווארדיולה, אותה ניצחו בשלושת המפגשים הקודמים בבית. במהלך הרצף הזה התרנגולים לא ספגו ולו שער אחד, אבל מול המכונה המשומנת של סיטי, אליה הצטרף רק לאחרונה ג'ק גריליש, זו תהיה שוב משימה קשה. גריליש, שחתם רשמית בשבוע שעבר, צפוי לפתוח ולערוך את הופעת הבכורה שלו בהרכב התכולים, כשמי שישלם את המחיר הוא ברנרדו סילבה שמעוניין לעזוב את הקבוצה. ראחים סטרלינג, ריאד מאחרז ופראן טורס צפויים לפתוח לצידו בהתקפה.

ג'ק גריליש | ADRIAN DENNIS/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי