גווארדיולה אישר: "מעוניינים בהארי קיין, ברנרדו סילבה רוצה לעזוב"

פפ גווארדיולה | Lewis Storey/Getty Images

מאמן מנצ'סטר סיטי הודה ברצון לצרף את חלוץ טוטנהאם ("זה תלוי בהם") ובכך שהפורטוגלי ביקש לעבור קבוצה: "לא רק הוא, יש שלושה או ארבעה - אבל הם תחת חוזה. מסי? הוא לא בתכניות"

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

כמדי קיץ, אלופת אנגליה מנצ'סטר סיטי נמצאת במרכז העניינים בכל הנוגע לשוק ההעברות. אמש (חמישי) התכולים השלימו רכישה עצומה נוספת בעידן פפ גווארדיולה, כשהודיעו על החתמתו של ג'ק גריליש בסכום של 100 מיליון ליש"ט ששולמו לאסטון וילה, ומסתבר כי הסיטיזנס לא מתכוונים לעצור. גווארדיולה ערך היום מסיבת עיתונאים לקראת משחק 'מגן הקהילה' נגד לסטר מחר (19:00, ישיר בספורט1) וסיפק מספר הצהרות מעניינות.

בראש ובראשונה, המנג'ר אישר את ההתעניינות בהארי קיין, שלגביו פורסמו דיווחים סותרים לאחר שנעדר מפתיחת האימונים של טוטנהאם על רקע רצונו לעבור למנצ'סטר סיטי: "הוא שחקן של טוטנהאם ואם טוטנהאם לא רוצה לנהל מו"מ, הסיפור גמור. אני חושב שמנצ'סטר סיטי והרבה קבוצות גדולות בעולם רוצות להחתים אותו ואנחנו לא יוצאי דופן, אבל זה תלוי בטוטנהאם. זה מצב שונה ביחס לג'ק, שהיה לו סעיף שחרור. הארי יוצא דופן ואנחנו מעוניינים בו, אבל אם טוטנהאם לא רוצה לדון בזה – אין יותר מה לומר", הבהיר גווארדיולה.

הגעתו של גריליש משנה את ההיררכיה בסגל והמאמן הודה כי ברנרדו סילבה הוא אחד השחקנים שרוצים לעזוב: "לא רק ברנרדו, יש שניים, שלושה, ארבעה שחקנים שרוצים לעזוב, אבל הם תחת חוזה וכשיביאו הצעות, נהיה פתוחים לדבר על הכל. אבל זה תלוי בהם ובכל מקרה הם ממשיכים להתאמן ואני אחליט אם הם ישחקו או לא".

הארי קיין | SHAUN BOTTERILL/POOL/AFP via Getty Images

כמובן שהתקשורת האנגלית לא הייתה יכולה להימנע מלשאול את פפ לגבי הפרידה של ליאו מסי מברצלונה, שעליה גווארדיולה השיב: "זה היה נראה שהכל סגור ושהוא ימשיך. זו הייתה הפתעה לכולם, כולל אותי כמובן, אבל אני חושב שז'ואן לאפורטה היה ברור היום בנוגע לסיבות לכך". על הסיכוי שמסי יחתום במנצ'סטר סיטי הוסיף המנג'ר: "כרגע זה לא בתכניות. הבאנו את ג'ק גריליש והוא ילבש את המספר 10 כי השתכנענו לגביו".

ליאו מסי
ליאו מסי | Pressinphoto / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי