הגיבור האנונימי שמרגש את צ'לסי: "הגשמתי חלום ילדות"

טרבור צ'אלובה | Chloe Knott - Danehouse/Getty Images

השחקן שמפתיע מפתיחת העונה חגג בדמעות את שער הבכורה במדי הבלוז, אותו כבש ב-0:3 על פאלאס: "לקחתי את ההזדמנות בשתי ידיים, אני בעננים, חי את החלום"

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

קבוצת הכוכבים של צ'לסי גילתה בשבוע האחרון שחקן חדש ואנונימי: טרבור צ'אלובה בן ה-22, שפורח בפתיחת העונה. אחרי שערך הופעת בכורה במדי הקבוצה הבוגרת של הבלוז בסופרקאפ האירופי, עזר להם לנצח את ויאריאל וסחט מחמאות, המגן השמאלי המשיך להפתיע גם במחזור הפתיחה של הפרמיירליג. צ'אלובה פתח בהרכב מול קריסטל פאלאס וכבש שער מצוין בדקה ה-58, שעזר לבלוז לנצח 0:3.

צ'אלובה, עד לא מזמן שם אלמוני למדי באנגליה, הפך לגיבור היום אחרי שחגג את השער המרגש בדמעות, כשהוא כורע על ברכו. "לשחק במועדון שגדלתי בו ואהדתי אותו מילדות, זו חלום שהתגשם. זה בלתי ייאמן", אמר בסיום, ושחזר את השער שכבש: "התקרבתי לשער וחשבתי שאולי אפשר לכבוש, ואז זה פשוט נכנס. לא ידעתי מה לעשות, הייתי המום לרגע, הרגשתי שאני בעננים".

צ'אלובה סיפר שגם הוא הופתע מההזדמנות הפתאומית שקיבל מתומאס טוכל. "התאמנתי עם הקבוצה בקדם העונה, ופתאום המאמן אמר לי להתכונן לשחק בסופר קאפ. הרגשתי מוכן, למרות שהופתעתי. אני חושב שלקחתי את ההזדמנות בשתי ידיים".

תומאס טוכל הילל אף הוא את צ'אלובה ואמר בסיום: "הוא ראוי לכבוש שער כזה. הוא בחור צנוע מאוד שמנצל את ההזדמנות כדי להראות את האיכויות שלו. זה מוצדק מאוד, הוא לא קיבל שום דבר במתנה. הוא היה בכושר מספיק טוב כדי לשחק 90 דקות, וזה יפה מאוד".

שחקני צ'לסי חוגגים | Henry Browne/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי