שער נפלא לאלונסו, 0:3 לצ'לסי על פאלאס. גם אברטון ניצחה

הספרדי כבש בבעיטה חופשית, פוליסיק וצ'אלובה הוסיפו בדרך לפתיחה ברגל ימין של הבלוז לעונת הפרמיירליג. 1:3 לקבוצה של בניטס על סאות'המפטון, לסטר גברה 0:1 על וולבס

(גודל טקסט)

אחרי החמישייה של מנצ'סטר יונייטד לרשתה של לידס, המחזור הראשון בפרמיירליג נמשך הערב (שבת) עם עוד חמישה משחקים, אשר במרכזי שבהם צ'לסי הביסה 0:3 את קריסטל פאלאס. אברטון ולסטר גם התחילו את העונה עם ניצחונות: הטופיז גברו 1:3 על סאות'המפטון, בעוד הזוכה בטרייה במגן הקהילה רשמה 0:1 על וולבס.

צ'לסי – קריסטל פאלאס 0:3

אלופת אירופה, שהניפה ברביעי האחרון גם את גביע הסופרקאפ לאחר ניצחון בפנדלים על ויאריאל, פתחה עונה עם שלישייה קלילה בדרבי הלונדוני מול החבורה של פטריק ויירה. תומאס טוכל, שחסר את אנגולו קאנטה וחכים זייך הפצועים ועדיין לא יכול להשתמש ברכש הנוצץ רומלו לוקאקו, החזיר להרכב את ססאר אספיליקואטה, ז'ורז'יניו ומייסון מאונט, וקיבל שוב תרומה יפה משחקנים עליהם לא ממש בנו בצ'לסי העונה. המגן השמאלי מרקוס אלונסו סובב כדור חופשי נהדר בדקה ה-27 והבלם הצעיר טרבו צ'אלובה, שהרשים בזכייה בסופרקאפ, ערך בכורה בליגה וסיפק גם הוא שער יפהפה. כריסטיאן פוליסיץ' נהנה מטעות של ויסנטה גואיטה וכבש בתווך.

אלונסו הבקיע בבעיטה חופשית נפלאה | Henry Browne/Getty Images
גם פוליסיק פתח עונה עם שער | GLYN KIRK/AFP via Getty Images

לסטר – וולבס 0:1

מחזיקת הגביע הניפה לפני פחות משבוע את גביע מגן הקהילה לאחר ניצחון 0:1 דרמטי על האלופה מנצ'סטר סיטי, חגגה תואר שני תוך פחות משלושה חודשים וכעת גם פתחה עונה עם שלוש נקודות. לסטר לא הרשימה במיוחד, אבל מהלך יפה של ריקרדו פריירה בדקה ה-41 הסתיים בדחיקת רגל ושער ראשון לעונה זו של הסקורר ג'יימי ורדי. יאניק וסטרגור, הרכש הטרי מסאות'המפטון, ערך בכורה כמחליף במדי השועלים.

ווטפורד – אסטון וילה 2:3 (צפו בתקציר)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי